Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacccca87

    őstag

    válasz kwzatz #3 üzenetére

    Jó lenne hasonló előrelépést látni mint anno a HL2 esetén láthattunk az eléggé interaktív fizika terén amit fel is kellett használni a játékmenet során, sajon azóta nem nagyon léptünk előre sőt... a fizika kimerül pár scriptelt robbanásban katasztrófa esetben meg hogy 1-2 apró tárgyat lehet körberúgdosni a pályán, esetleg kicsit komolyan ruha effektusok de semmi egetrengető.

    A teljesen lerombolható környezet ötletével is sokan próbálkoztak de nem nagyon lett ott sem előrelépés. Mondjuk itt van egyéb ok is mint pl. a story mesélés és utvonal követés ami egyes részeken megköveteli hogy ne tudj más irányba menni rombolással de ettől függetlenül lehetne alkalmazni jobban.

    Vagy másik oldalról nézve hálózati kapcsolat javítása sem elképzelhetetlen ha van rá szabad mag. Jó példa volt erre anno a Counter Strike Source is, ha gyenge volt a procid akkor nagy játékosszám mellett hatalmas volt a feltorlodott csomagok száma mert a hálózati eszközökön átjött az adat de a CPU nem tudta feldolgozni aztán jobbra ballra becsülgetett hogy mégis melyik irányba mozdult az enemy.

Új hozzászólás Aktív témák