Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
válasz Hopkins95 #35 üzenetére
Talán mert köze sincs az I. világháborúhoz? Jó környezet, korhű járművek, és egy idegbeteg lófasz multi, ahol mindenki automata fegyverekkel rohangál fel-alá, miközben a gyalogság körében az automata fegyver még a II. világháborúban sem volt általános.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hopkins95 #39 üzenetére
Egyik Battlefield sem realisztikus, ellenben a Secret Wapons pont a kísérleti cuccokról szól, amik többnyire legfeljebb prototípusként vagy tervként léteztek.
Viszont rohadtul nincs a Battlefield 1-ben világháborús érzés, pont a rohanós játékmenet és a sok automata fegyver miatt. Ez így nem I. világháborús játék, csak egy tucat fps háborús helyszíneken, korabeli fegyverekkel.
A single résznek amúgy vannak hangulatos pillanatai valóban, és ezek pont nem a pörgős részek.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hopkins95 #43 üzenetére
De a Battlefield 1 tömve van automatával. Az I. világháborúban nagyon kevés és kis darabszámú gyalogsági automata fegyver létezett. A játék is tele van vele. Mindezt úgy, hogy a gyalogság fele a II. világháborúban sem jutott automatához. Mind a single, mind a multi teljesen tucat, tökegyformák a Battlefield részek is.
Egyezzünk ki abban, hogy az I. világháborúhoz az égvilágon semmi köze, ez egy fiktív lövölde világháborús fegyverekkel. Egy II. világháborús Call of Duty-ban több realitás van, igaz, a WWII kivételével nem is mostanában jelentek azok meg.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-
lowzor
veterán
válasz Hopkins95 #35 üzenetére
Az, hogy egy infantry orientált vacak lett. Pont azt vették ki belőle, ami számomra egy Battlefield lényege, a sok járművet.
Nekem amúgy az egész nem tetszett, sokkal szarabb játék volt minden szempontból, mint a 3 vagy a 4.
Sajnos az V-öt is ugyanilyenre csinálták, kb egy átskinezett BF1 volt a béta idején, amikor próbáltam.[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
válasz Hopkins95 #67 üzenetére
Oké, repülő az van benne, de nekem a többi jármű hiányzik. Egy 64 fős pályán az egész csapat kb 1 tankon osztozkodik, amibe kb lehetetlen beülni, mert 1 másodpercen belül elfoglalják. A többi jármű meg kb semmit nem ér, ami benne van (repülőzni nem szoktam). Annak az 1 tanknak is limitált a mozgástere. Tudom, hogy az I. vh is limitálja ezeket a dolgokat, de akkor már választhattak volna egy olyan kort, amiből normálisabb Battlefield-et lehetett volna csinálni.
A rengeteg kemperről már nem is beszélek, sokszor meg sem tudtam mozdulni a pályán, mert valamelyik ablakból, vagy máshonnan mindig kiszedett egy sniper.
Megvettem a játékot, mikor 3 euróra leárazták, de refundot kértem, mert még annyit sem ért meg nekem.
A BFV-nél már több dolog adott volt a normális járművekhez, mégis infantry orientált lett.
Kétszer próbáltam BFV-öt, egyszer a bétát, már akkor sem jött be még sima lövöldeként sem, ugyanúgy mint a BF1. Másodszorra egy ingyen hétvégén próbáltam, akkor még szarabbnak
láttam.
Nekem az az igazi BF, ha van tank, IFV, heli, scout heli, hajó normális mennyiségben. -
lowzor
veterán
válasz Hopkins95 #85 üzenetére
"Sok Youtuber - mint pl. jackfrags - meg annak örült, hogy inkább az infantry élményen van a hangsúly"
Szerintem pont emiatt lettek inf orientáltak, mert azt hitték, hogy ez kell a népnek.
Emiatt félek is attól, hogy milyen lesz a BF6.
Részemről ha infantryzni akarok, akkor inkább COD-ozok, abban jobban meg is van csinálva, mint eddig bármelyik BF-ben. A BF-ekben kerültem is mindig az only infantry pályákat. -
lowzor
veterán
válasz Hopkins95 #97 üzenetére
Ha te tarolnál velük, szerintem más lenne a véleményed.
A nagy részüket ki lehet kerülni, ha nagyon akarod, plusz vannak perkek amik segítenek is benne. Nekem tetszik, hogy van valami célja az öldöklésnek, nem csak gyűjtöm a killeket a semmiért. Plusz szerintem tök élvezetes velük irtani a népet.
Amúgy megértem, hogy neked nem jön be, de szerintem kisebbségben vagy vele.
30 millió ember megvette a játékot, szerintem ez azt bizonyítja, hogy jó ez a rendszer így, ahogy van. -
Yany
addikt
válasz Hopkins95 #160 üzenetére
Mondjuk azt mondja, hogy a BF5-ben nincs balanszolási lehetőség, míg BF1-ben van. Nos, véleményem szerint a legelb****abb rész balansz szempontjából a BF1. (az 5-öst nem ismerem). De lényegében ha egy BF1 menet már az elején erősen egyoldalú, az a végére legfeljebb csak romlik (mert kilépnek), semmiféle balancer nyomát nem látni. Gyakorlatilag mindig emiatt teszem le.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Polllen
nagyúr
válasz Hopkins95 #160 üzenetére
Van ebben a videóban olyan mondat, amin nem lehet fogást találni?
A kedvencem az, hogy a pro player büntetve van, mert nincs 100%-s hp regen, meg végtelen lőszer... A pro player mozogjon a többi pro player-rel, a medic és support segíteni fogja...
Több, mint 20 éve fps multizok, Dunát lehetne rekeszteni a sok sírással, amit a "pro" játékosok összehordtak minden új játék vagy változás után. 1000+ órát azért beletolt, mert "nincs" más és végigszenvedte... Hja nem. A vicc az, hogy az 1000+ órával csak azt mutatja a fejlesztőknek, hogy így tovább.
Ha ezek a vélemények győznének, akkor a végén minden FPS pontosan ugyanolyan lenne. (A CoD, meg BF már így is túl sokat közeledett egymáshoz, nem kéne...)
Értékelem a véleményét amúgy, van is benne igazság, de el van túlozva, mint a medic revive animáció időhosszán keseregni.
Back in my days, ha valami nem tetszett, nem játszottunk vele...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Yany
addikt
válasz Hopkins95 #165 üzenetére
A mozgáshoz: az ilyen előre lescriptelt animációk nagyon nem akciójátékhoz valók. Minden, ami sokáig tart, a játékos aktív részvételével kell történjen (pl. egy progress bar fut, amíg én nyomok egy adott gombot és persze megy az anim/funkció, aminek kell), mert így iszonyat töredezetté teszi a játékmenetet. Ilyen szempontból az Apex Legends fényévekkel jobb. Ott a mozgás/kontroll valami eszméletlen smooth ehhez képest.
Nagyon fontos az az érzet, hogy ne "átvegye az irányítást a gép", hanem "tegye a dolgát, amíg én aktívan indukálom egy gomb benyomásával/vagy kombinációk nyomogatásával, a cselekedettől függően. Ez ilyen UX kérdés, erősen belenyal a pszichológiába és az ergonómiába is.
Ez a jelenség egyébként asszem a BF3 óta van jelen, amikor megjelentek a spéci ugrások / a késelés anim, stb. Ha ezt a részét megcsinálnák rendesen (mégegyszer --> ld. Apex), akkor a játékélményre dobtak +50%-ot. Szerintem.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Polllen
nagyúr
válasz Hopkins95 #165 üzenetére
Szerintem drop shot meg crouch spam van. Lehet nem annyira fluid, mint eddig, de azért használható. A slide meg nálam a no way kategória. Apex szintű pörgős játékokba való.
Ugye a videóban az is elhangzik, hogy mmg meg tank anti gun nem való ilyen játékba. Pedig ettől nem lesz CoD. Mondom ezt arany Panzerbüchével és Boys AT-vel.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"