- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Nekem alapvetően a hangulat határozta meg mindig, hogy melyiket szeretem a legjobban. Ezt pedig leginkább a level designereknek köszönhetem, mert grafikában/hangban mindegyik epizód szenzációs volt.
Mondjuk hangban talán a BF3 volt az, amikor konkrétan leesett az állam. Soha korábban ilyen "hálivúdi" érzetem nem volt játék alatt.
De összességében az örök kedvenc: BFBC2. Magasan a legjobbak a pályák, csak az irányítás ott még nem annyira tetszik. Később javul, de egy COD/CSGO-hoz képest még mindig vannak ergonomiai/UX problémáim.
Mostanéban a BF1-gyet veszem elő, ha van időm, de ott meg mindennaposak a nem balanszos menetek, ami extragáz, pedig más tekintetben nagyon jól sikerült epizód ez is.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
válasz hombre[EU] #9 üzenetére
BF2 nálam ott siklott ki, amikor beültem a helibe. Jááááááj! Ott volt az istencsászár Desert Combat. Utána olyat letenni az asztalra a BF2-ben egyszerűen szégyenletes volt. Egy gagyi zsékategóriás fossá vált számomra.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Annyian szidjátok az V-ös BF-et, hogy valaki összeszedhetné már pontokba, hogy valójában mi is a gond vele, mondjuk a sokat dicsért BF3-hoz képest. Még nem vettem meg, de szívesen látnék érveket ahhoz, hogy a csalódást elkerülve lemondjak a megvételéről.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
válasz Hopkins95 #160 üzenetére
Mondjuk azt mondja, hogy a BF5-ben nincs balanszolási lehetőség, míg BF1-ben van. Nos, véleményem szerint a legelb****abb rész balansz szempontjából a BF1. (az 5-öst nem ismerem). De lényegében ha egy BF1 menet már az elején erősen egyoldalú, az a végére legfeljebb csak romlik (mert kilépnek), semmiféle balancer nyomát nem látni. Gyakorlatilag mindig emiatt teszem le.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
-
Yany
addikt
válasz Hopkins95 #165 üzenetére
A mozgáshoz: az ilyen előre lescriptelt animációk nagyon nem akciójátékhoz valók. Minden, ami sokáig tart, a játékos aktív részvételével kell történjen (pl. egy progress bar fut, amíg én nyomok egy adott gombot és persze megy az anim/funkció, aminek kell), mert így iszonyat töredezetté teszi a játékmenetet. Ilyen szempontból az Apex Legends fényévekkel jobb. Ott a mozgás/kontroll valami eszméletlen smooth ehhez képest.
Nagyon fontos az az érzet, hogy ne "átvegye az irányítást a gép", hanem "tegye a dolgát, amíg én aktívan indukálom egy gomb benyomásával/vagy kombinációk nyomogatásával, a cselekedettől függően. Ez ilyen UX kérdés, erősen belenyal a pszichológiába és az ergonómiába is.
Ez a jelenség egyébként asszem a BF3 óta van jelen, amikor megjelentek a spéci ugrások / a késelés anim, stb. Ha ezt a részét megcsinálnák rendesen (mégegyszer --> ld. Apex), akkor a játékélményre dobtak +50%-ot. Szerintem.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Mindenkinek nagyon köszönöm a részletes gondolatcsomagokat. Nagyon jó lett ez a topic!
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078