Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Rickazoid #23 üzenetére

    Mért van az az érzésem, hogy ezt arra akarják használni, hogy aláássák mind az elektromos autókat, mint az önvezető rendszereket?

    Igazából azért lett ebből akkora hír, mert a baleset idején a helyi seriff - kb. minden vizsgálat előtt - azzal szórakoztatta a médiát, hogy biztosan az Autopilot vezette az autót és pillanatok alatt bejárta a hír a világsajtót, mielőtt még bárki legalább belegondolt volna, hogy ez mennyire lehetséges (semennyire, azon a szakaszon felfestések hiányában be sem lehet kapcsolni).

    Aztán most, hogy a hivatalos jelentés is megerősíti, hogy nem Autopilot vezette az autót, hanem a sofőr padlózta le, már nem akkora hír.

    DRM is theft

  • Noukoum

    veterán

    válasz Rickazoid #23 üzenetére

    Ez Tesla ellenesség. Ha egy más gyártó terméke volna, nem is tudnál róla. :)
    Persze elnézve a Tesla eredményeit nem véletlenül próbálnak mindent bevetni. Amikor a németeknél is az amerikaiak csodajárgánya a király. Úgy hogy még Berlinben nem is gyártanak, azt hiszem lesz baj kedves német autóipar.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • bteebi

    veterán

    válasz Rickazoid #23 üzenetére

    Azért ez ettől bonyolultabb... Nekem is úgy tűnik (logikusnak), hogy hülye volt a sofőr, lepadlózta a kocsit (miközben talán ki volt kapcsolva az Autopilot), és kicsúsztak. De.

    Autók azért nem nagyon szoktak kigyulladni. Ha meg ez a Tesláknál általános gyakorlat lesz, akkor bár hiába lesz velük arányaiban kevesebb a baleset, de az szinte biztosan halálos lesz. (Nem csak az baleset, ha te hibázol. Az álló kocsidba is belerongyolhatnak.) Ráadásul nem is hirtelen halál, hanem viszonylag lassú, és iszonyatosan fájdalmas. Ha meg mondjuk az van, hogy az ajtók könnyedén deformálódnak, vagy baleset esetén fixen nem lehet kinyitni őket, az nagyon-nagyon-nagyon gáz. Gondolom azért nem ennyire hülyék a Teslánál.

    A nyélgáz meg akár lehetett (volna) az Autopilot meghibásodása is, és ennek van jelentősége. Ha tetszőleges gyártónál van szériahiba (légzsák, fék (!), futómű, tempomat, hűtőcső, kiskutya), akkor alsó hangon azoknál is visszahívás lenne. A Tesla viszont nem hülyeautókat gyárt, hanem olyat, amit egy kompjúter egy az egyben vezérelhet, és ennek hatalmas jelentősége van.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák