Új hozzászólás Aktív témák
-
gliskard
senior tag
Szerintem Zuckerberg nem sokáig fogja magyarázni a bizonyítványát, várhatóan a részvényesek megpróbálják lecserélni.
Láthatóan Mark és csapatának eredményes munkája nyomán a FB a fiatalabb korosztályokat nem tudja megszólítani, felhasználóvá tenni és rajtuk keresztül konverziót hozni a hirdetőknek.A felhasználói bázisukról nem nagyon adnak ki információt, de a hirdetési adatok alapján egy ideje probléma, hogy a felhasználói bázis jelentős része finoman szólva nem a vásárlóerővel rendelkező rétegből kerül ki. Ráadásul az iOS változásai pont ennek a szegmensnek a targetált elérhetőségét kaszálta el.
Például nem véletlen, hogy az usa-ban például a pénzügyi és biztosítási szektor a FB helyett a Ld-re fókuszál inkább, a covid még inkább felerősítette ezt a folyamatot.Komolyabb átalakítás nélkül nem tudják elérni sem a fiatalabb réteget, sem pedig a fizetőképesebbeket. Nagy átalakítás pedig mindenképpen lemorzsolódással is jár.
Kicsit olyan mintha Mark Meta Zuckerberg és csapata nem tudná eldönteni, hogy mi a fontosabb – magas user szám vagy a minőségibb user bázis. Mert a kettő együtt már nem működik.
Feltehetően működőképes stratégiájuk sincs ennek a kezelésére, különben nem indultak volna a VR/AR irányba.[ Szerkesztve ]
-
gliskard
senior tag
Meta a TikTok-nak nem tud visszavágni (szerintem), max a részvényesek felé tud jól hangzó dolgokat puffogtatni...
Alapvetően az okokból levezetett célokkal van a baj (szerintem) mivel a Tik tok-ot egy relatív jól definiálható réteg használja intenzíven – pont az a réteg akiket a FB nem tud megszólítani és akiknek a megtartásán az Instagram is küzd.
Hirdetők szempontjából a TikTok egy kicsit fekete doboz, mert nehéz jól konvertáló tartalmat gyártani illetve a user bázis relatív fiatal ezért sok cégnek nem releváns (még).[ Szerkesztve ]
-
gliskard
senior tag
Nekem volt PSVR és a HTC Vive Pro-ot is használtam huzamosabb ideig. Nem vagyok meggyőződve, hogy a szórakoztatáson és egy-két speciális munka területen kívül van létjogosultsága és hozzáadott értéke VR/AR-nek a hétköznapi életben.
Részint nagyon magas a bekerülési költség (ami persze egyszer, majd olcsóbb lesz) másrészről pedig kényelmetlenebb alternatíva a meglévőknél (persze egyszer majd ezt is megoldják egy napszemüveg vagy kontaktlencs formályában).
Jelenleg egy sima zoom meeting-nél sem kapcsolják be a kamerákat a résztvevők, miért lépnének be VR sisakkal? De egy workshop esetében sincs egyértelműen hozzáadott értéke az ilyen virtuális jelenlétnek a sima web kamera+shareed desktop-hoz képest. -
gliskard
senior tag
erre írtam hogy "és egy-két speciális munka terület". Főleg azért mert elég magas a bekerülési költség, főként az sw oldalon. Illetve itt a 'sima' VR szemüvegek mint a HTC Vive nem használhatók (persze modellezésnél ezek is megfelelőek), olyan kell mint pl. a google glass.
De mint írtam nagyon magas a bekerülési költség.
Új hozzászólás Aktív témák
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)
- Ps5 Slim 1Tb közel 2 év Media Markt garancia