- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz kisharsany #14 üzenetére
Dieselt? 2023-ban csak rossz emberek vesznek már újonnan gázalajos autót.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Biztosan nem spórol annyit, csaxólok. Közel 15 évig gázalaj-függő voltam, én sem a levegőbe beszélek. Pár éve viszont már lejöttem a szerről. A konkrét saját példánál, minimális, elhanyagolható fogyasztásbeli különbség van autópályán egy hasonló méretű és teljesítményű diesel és egy hybrid benzines NX között. Városban azonban durván ráver a dieselre koplalási versenyben. Ráadásul vmennyi időzített bomba eleve nincs is ebben a motor-hajtáslánc kombóban, illetve a karbantartási költségek is eltörpülnek összehasonlítva. Mellette ott a mérföld korlát nélküli 15 év hybrid-garancia a nagyfeszültségű akkupakkra, vmint az inverter és a hajtás egyéb elemeire, magára az autóra pedig 10 év/100k mérföld. Sokkal jobban kijövök az egész csomaggal mind anyagilag, mind pedig a kerregőt érintő egyre több korlátozás és eladási problémák mellett, még mindig sokkal jövőbiztosabb a következő 5-8 évre, mintha az euró 6-os dieselt megtartottam volna.
Inkább folytassuk privátban ha gondolod, ebben a topikban abszolút nem témavágó a dolog. Én sem írtam volna be soha, ha nem akart volna vki olyannyira egy diesel-teslat.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Alaaf Pi #226 üzenetére
Nézd meg egy Toyota Hybrid Synergy Drive vagy Lexus Hybrid Drive összetételét, működését és érteni fogod. 30 éve foglalkoznak hybrid-hajtással, nézd meg a megbízhatósági statisztikákat. Nem igazán akarnak széthullani.
Más gyártó hybrid megbízhatóságával nincs tapasztalatom, így arról nem nyilatkozok, kivéve a Mercedest, ami kb fél évig volt meg anno és az egy katasztrófa volt.@8th:
Nem szeretnék ezzel kapcsolatban tovább offolni, maga a kifejezés egy pár hónapos carwow részben volt és baromi találónak gondoltam, így előszeretettel osztom a nézetet azóta én is.
Ez alól egyébként magam sem vagyok kivétel, én is "rossz ember" voltam, sokáig...de megtértem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nem. Egy hybrid nem így működik. Autópályán is használja az akkut. Képes lekapcsolni a belsőégésű motort, kizárólag villanymotorról menni vagy épp besegíteni villanymotorral a hajtásba. Továbbá a Toyota és Lexus hybrid rendszerinél egyedülállóan ott a heretical mód is, ami egy rendkívül takarékos és hatékony üzem.
Az, hogy egy hybrid városon kívül csak plusz súly, óriási tévedés.
Légyszíves a későbbiekben ne itt offoljunk, bármikor nyitott vagyok egy másik topikban vagy privátban tovább értekezni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ennek a megvalósítása roppant érdekes lesz...a napokban volt szerencsém egy helyi BMW, illetve Dacia márkakereskedéshez. Előbbinél alapfelszereltségnél abszolút felejtős az autonóm vészfék, utóbbinál egyáltalán nem érhető el, egyetlen felszereltségi szinten sem. Csupán vészfékrásegítő.
Pár nap múlva pedig május.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...