- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Synology NAS
- TP-Link WR1043ND router
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ott van az angolra fordított változat a cikk elején lévő letöltésben
...a közelmúltban jelentős áttörést ért el az autonóm mobilitás felé a világ első sorozatgyártású
SAE 3-as szintű vezetési engedélyével .6 Már 2022 első felében az új S-osztály szerelhető az automatizált sávtartó rendszerrel (ALKS), amely a Mercedesnél a Drive Pilot nevet viseli. A rendszer lehetővé teszi, hogy a jármű akár 60 km/h sebességgel is nagymértékben automatizáltan haladjon a lassú forgalomban vagy a német autópályákon kialakult dugókban.
Az aktív Drive Pilot rendszerrel a vezetőnek nem kell a forgalommal törődnie. Internetezhet, e-maileket írhat vagy filmet nézhet. A vezetőnek azonban készen kell állnia arra, hogy figyelmeztetés után bármikor újra átvegye a vezetést. Ha nem teszi ezt meg, az autó automatikusan megáll.Nekem az angolom nem túl jó.
De egyértelmű a megfogalmazás. Amíg a drive pilot rendszer vezet, nincs felelőssége a jármú vezetőnek. Ha elalszik, rosszul lesz a vezető, meg áll a jármű.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!