Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
-
L3zl13
nagyúr
Nem tudom mi az igazság, de elég aggasztónak találom mikor a cikk egy állítás alátámasztására valami random, nem hivatalos forrásból származó tweet gyűjteményt jelöl meg.
Aki hülye, haljon meg!
-
dabadab
titán
Srácok, ez így kurvára nem lesz jó, mert meglátja ezt a cikket a Teslától valaki és a gatyát is leperli rólatok. Ami nem aggasztana, ha csak Harangit érintené a dolog, de nyilván a PH is érintett elsz.
DRM is theft
-
Kinder
senior tag
A twitternek hisz a szerző....?! Alkalmatlan az újságírásra.
Ennyi. -
atus72
senior tag
tyűűűű, ezt a Tesla fikázást nem láttam jönni itt ....
-
Fecogame
veterán
Ez kicsit erősre sikeredett...
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
azbest
félisten
fikatenger helyett lehetne inkább pro és kontra információkat gyűjteni és mutatni akár a telsa structural battery-ről vagy akár a műholdas / űrhajós társaságok terveiről és eredményeiről.
Persze az drága lenne, mert jópár órába kerülne szépen kigyűjteni, megfoglalmazni, forrásokkal alátámasztani.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
"Teslától valaki és a gatyát is leperli rólatok"
Ekkora hülyeséget is ég olvastam.Egyrészt IT Cafe olvasottsága úgy a 0-hoz konvergál. (szerinted miért van szarrá tolva állandóan PH!-n?), így nagyon nem érdekel senkit. Másrészt a Tesla sz ég világon, nem csinálna semmit, nem éppen prioritás.
Amúgy más cikkeknél miért nem zavar a gigantikus sületlenségek?
-
vicze
félisten
Amúgy Musk tweetjei nem hivatalos források pl? Mivel Tesla bizonyos okokból megszüntette a PR osztályát, így az ő böffentései a hivatalos közlemények.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
évi ~43000 balesetből 39 darab tesla kiemelve. Ez a 39 hír, úgy hogy szinte biztos, a sofőrök hanyagsága az elsődleges ok. Ahogy az éppen írt motoros balesetnél "a sofőr nem látta a motorost", de hát ő autopilotot használt (állítása szerint) ezért nem hibás.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Hogy mi, nyaralt??? Ekkora buktát! Most lelepleződött, tutira nem szokott dolgozni, csak fényezi magát a Twitteren...
Ja, és lehetséges, hogy megk*rja az állítólagosan barátja feleségét??? OK, persze, ez még nem biztos de, ugye, egy becsületese embernél ez még csak nem is lehetséges, szóval...
OK, szóval minek növelem az olvasottságát ezeknek. Hát, ez ilyen katasztrófa túrizmus. Próbálom majd magamat visszafogni.
-
vicze
félisten
Nem nekem kell. Vagy az előtte lévőt nem olvastad?
#13 azbest: Úgy látom addig már nem sikerült eljutni, hogy 48db ADAS esetből 39 Tesla, ezért vizsgálják. És ezt több mint 230 Autopilot balesetből kiemelve.
Tudom a választ nyugi...
Blablabla Teslából több van, mint a többiből! Tehát akkor azért okoznak hivatalosan kevesebb balesetet összességben mert kevesebb van belőlük, mint a többi autóból?"szinte biztos, a sofőrök hanyagsága az elsődleges ok"
Igen ez a hivatalos Tesla álláspont ezt tudjuk, sálá lá lá ott a TnC, nem a mi felelősségünk semmi. -
L3zl13
nagyúr
Szóval szerinted normális, hogy nekünk kell vadásznunk hitelesnek nevezhető forrást?
És igen, Musk nyilatkozatai hivatalos forrásnak tekinthetők, függetlenül attól, hogy azt milyen formában adja. Hogy mennyire valósak azt meg mindenki döntse el maga.
Aki hülye, haljon meg!
-
vicze
félisten
Szerintem elég markánsan kifejtettem a cikkek minőségéről(annak nem létezéséről) a véleményem nem éppen 1x.
Általában beírom a kommentekbe a forrást(okat) ha épp olyan ami érdekel.
Amúgy már PH! is kezd efelé haladni sajnos.A Tweetekkel az a probléma, hogy igen hát nem "megbízhatóak", és hát azért is szűnt meg Tesla PR hogy ellenőrizhetetlenek és számonkéretlenek legyenek az állítások.
-
L3zl13
nagyúr
A social médiában megosztott tartalmak tudtommal már elég régóta elfogadottak pl bírósági eljárásokban. Musk tweetjei is részét képezik az ellene indított pernek a Twitter felvásárlás ügyében. Szóval hacsak a bíró másképp nem dönt, akkor hivatalos forrásnak tekinthetők.
Aki hülye, haljon meg!
-
btprg
senior tag
Attól függetlenül hogy szerintem több tíz éven belül biztos nem lesz értelmesen működő önvezetés, és nem támogatom élő emberek közelében az alfatesztelését ezeknek a szaroknak, ezt a cikket már kicsit túlzásnak érzem Nincs kedvem a forrásoknak utánanézni, de ferdítés gyanús sok dolog.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
ddekany
veterán
Igazából vegytiszta clickbait. Le kell hozni X Musk-os bulváros cikket, mert hozza a látogatókat. Vagy mert aki utálja, az vágyik egy kis rugdosódásra, vagy mert "sombody is wrong on the Internet" alapon muszáj korrigálni. Azaz, mi vagyunk hülyék, Hargitai és szerkesztőség joggal röhög rajtunk, szóval, abba kell hagyni.
-
vicze
félisten
Vicces módon, az eddigi perekben pont az volt a védelem(Musk) egyik érve, hogy nem lehet ezeket komolyan venni. Ez volt az érv a "pedo guy" ügyben, ez volt az ér SEC esetében, minding csak viccelődik... Meg hát letörölte...
Egyet nyert, egyet veszett.
Twitter ügyében gyakorlatilag lényegtelenek a tweetek, olyan mennyiségű hivatalos dokumentum és szerződés van, amit SEC-hez kellett benyújtson, hogy tök esélytelen gyakorlatilag. Az a kérdés, hogy megvetetik-e vele, vagy kifizettetik-e az 1milliárdot, és csak a Twitteren múlik mit választanak, lényegtelen mit akar Musk.
Twitternek csak a felvásárlás a jó, mivel az a részvényesek érdeke és olyan nagy összeg, amit hülye lenne elengedni egy olyan cég, aki egy fillér profitot nem termelt sose, és kb. ez az egyetlen esély, hogy a befektetések visszajöjjenek. -
Meridian
senior tag
Ez a cikk színvonala egyenes arányban van a moderáció értelmi képességeivel. Régen nem volt véleményterror itt a PH fórumain. Most már van ilyen is.
A régen pedig nálam azt jelenti, hogy indulástól - ami már olyan rég volt hogy nem is emlékszem már az évszámra - követem az oldalt... -
ceia
őstag
Nem értem, a baloldal miért utálja Muskot - mert ő nem balos? De hát nem is politizál. Én hibái ellenére is úgy tartom, hogy egyike napjaink legbefolyásosabb és legnagyobb embereinek. Azért letett ő már ezt-azt az emberiség fejlődéséért is. A robottaxihoz és önvezető autóhoz még nem vagyunk elég fejlettek. Ezt sajnos nem jól látja. Jobban tenné, ha maradna az elektromos autóknál és az űrkutatásnál. Ezekben elég szép eredményeket ért el.
it's more fun to compute
-
#95119616
törölt tag
Az írást az olajlobbi szponzorálta?
-
ddekany
veterán
válasz #95119616 #27 üzenetére
Nem, az írást mi szponzoráljuk. Nem valószínű, hogy bárki fizetne egy PH lapcsaládnak, hogy formálja közvéleményt. Egyszerű klikk szám növelés. Kamu/összeollózott cím, szándékosan konfliktust teremtő tartalom, ja, és ki az oldalsávba PH-n is. Kibírod hogy rányomsz? Hát, most nem, na de ezentúl...
[ Szerkesztve ]
-
-
gabor7th
addikt
Én kipróbáltam Y típust és az önvezetést... az alapot, mindenféle "DLC"-k nem voltak hozzá. És ami sokkolt, hogy ugye mutatja, hogy mit látnak az érzékelői és amikor elment melletünk egy autó azt volt, hogy meglátta... volt nem ritkán, hogy nem.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
ddekany
veterán
A YT videókon is rendszeresen fura, ahogy a melletted lévő járművekkel mutatja. Pl. sokszor úgy néz ki, mint ha a melletted lévő autó rád húzná a kormányt. De nyilván, ha ezt is "hinné" az Autopilot, akkor nem menne tovább nyugisan egyenesen. Illetve ha melletted eltűnő autókról azt hinné, hogy nincs, akkor abból elég gyakran lenne ilyen vidámparki dodzsemezés, amiről már hallottunk volna. Amúgy, olyat is láttam, hogy egy pillanatra egy kamion oda teleportál keresztbe az útra, ami ha "elhiszi" nyilván satufék, de arra sem reagált. Ezekből azt gondolom, hogy valamiért nincs összhangban az a kijelzés azzal, mint ami alapján dönt. Ami nagyon meglepő, meg hát önégetés, de ez van.
Mellesleg FSD Beta videókon a vizualizáció sokkal de sokkal kevesebb paranormális jelenséget mutat. Ha robotaxira nem is lesz jó, a meglévő funkciók jobbítására bizonyosan.
-
potatosenpai
csendes tag
Bár tény, hogy Musk a Tesla, Spacex felvivője, mára már inkább szégyenfoltja lett. Beütött a lóláb, kiderült, hogy igéreteinek kb 20% át tudja csak teljesíteni, és a befektetők elkezdtek megingani, az árfolyama elkezdett stagnálni, és valószínű ez lesz a vállalat mélyrepülése, igazán kár a tesláért, pedig láthattunk pár rendkívüli mérnöki megoldást. A spacex is jól hangzott, míg el nem kezdtek alkudozni. Pár óra alatt újrahasználható rakétából lett pár hónap alatt. Majd pár hónap alatt részlegesen ---> pár hónap alatt a gyorsítók újrafelhasználhatóak. Most ott tartunk, hogy pár hónap alatt a gyorsítók egy része csillagászati árakon felújíthatóak. Legalább a kilövés viszonylag olcsó. A rakétáiknak legnagyobb megrendelője még mindig saját maguk, pl a starlink műholdak felküldésére.
Ez a cikk ettől függetlenül katasztrófa.[ Szerkesztve ]
-
fraser87
csendes tag
Az ugráló autók és random kamion az csak egy bugos vizuális megjelenítés aminek nincs köze az FSD számítógépeihez.
Amerikában az elérhető FSD béta meg fejlettebb vizualizációt is tartalmaz, mint azokban az autókban ahol csak NAVIGATE ON AUTOPILOT van, amerikán kívül mindenhol. -
fraser87
csendes tag
válasz potatosenpai #32 üzenetére
nincs előre megbeszélt útvonal, sose volt a teslánál. ez nem olyan mint a mercinek a LVL3 önvezetőkéje a német autópálya pár kilométeres részén és csak max 80km/órával
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Nana, ne túlozz. Nem 80nal, hanem csak 60nal mehetnek a mercik. [link]
Az álló utasokat szállító buszok sebességével mehetnek. De a 80nal halató teherautók le fogják őket tolni.#38dabadab
jaj, de hát ez a hiperszuper teljesen önvezető rendszer, ami a hápogók szerint fényévekre van a tesla megoldásától[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz potatosenpai #33 üzenetére
"kiderült, hogy igéreteinek kb 20% át tudja csak teljesíteni"
Musk eddig sorra beváltotta az ígéreteit. A határidőkkel valóban csúszásban van (jellemzően nem kicsit, nagyon), de a vállalásai előbb-utóbb teljesülnek. Azok is, amikről előtte rendre azt állították, hogy lehetetlenek."a befektetők elkezdtek megingani, az árfolyama elkezdett stagnálni, és valószínű ez lesz a vállalat mélyrepülése, igazán kár a tesláért"
Ezt milyen konkrét számokkal tudod alátámasztani?
"A spacex is jól hangzott, míg el nem kezdtek alkudozni. Pár óra alatt újrahasználható rakétából lett pár hónap alatt."
A pár óra alatt újrahasznosíthatóság célt a Spaceship-nél fogalmazták meg, aminek a fejlesztése még folyamatban van.
"Majd pár hónap alatt részlegesen ---> pár hónap alatt a gyorsítók újrafelhasználhatóak. Most ott tartunk, hogy pár hónap alatt a gyorsítók egy része csillagászati árakon felújíthatóak."
A második fokozat újrahasznosíthatósága sosem volt tervben a Faconoknál.
A Falcon 9 booster újrahasznosítási ideje 3 hét, tehát kevesebb, mint egy hónap. (Nem mellesleg jelenleg a SpaceX az egyetlen űrtechnikai vállalat, aminek egyáltalán van rendszeresen újrahasznosítható boostere.)
A csillagászati árakra meg mondhatnál példát, hogy mit értesz csillagászati áron és mire alapozva mondod ezt a Falcon 9-re.
Annyit lehet tudni, hogy a booster felújítása egy fellövésnél a költségek mindössze 10%-a és a Falon 9 jelenleg a legolcsóbb a piacon."A rakétáiknak legnagyobb megrendelője még mindig saját maguk, pl a starlink műholdak felküldésére."
Kétségtelenül a SpaceX fellövések többsége Starlink, de ettől függetlenül az állami és a kereskedelmi fellövések számában is piacvezetők.
-
nyerek01
tag
-
Az lehet, hogy a fényévekre van a Tesla megoldástól, De a Mercedes átvállalja a vezetés felelősségét, azon balesetekért, amit az önvezetőrendszer okozott.
Az önvezetőrendszer használata jelenleg még korlátozott. Nyilván a következő fázisban a korlátok mennyisége csökkenni fog.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #41 üzenetére
Az lehet, hogy a fényévekre van a Tesla megoldástól, De a Mercedes átvállalja a vezetés felelősségét, azon balesetekért, amit az önvezetőrendszer okozott.
Nem vállal át semmit, csak a Merci rendszere L4 (korlátozott önvezetés, nagyon erős hangúllyal a "korlátozott" szón), a Tesla meg L2 (vezetési asszisztens).
Egyébként ennek ellenére a Merci rendszer jóval egyszerűbb, pont a korlátozásai miatt.DRM is theft
-
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #43 üzenetére
Az "átvállalja" úgy hangzik, mintha ez valami önkéntes dolog lenne, pedig hát nem az, ha önvezet, akkor önvezet.
DRM is theft
-
dabadab
titán
-
NagBar90
újonc
az ilyen szar hazugságok és forrás nélküli cikkek miatt nem olvasok nálatok semmit...
-
nyerek01
tag
Az is érdekes, hogy amikor baleset van a Tesla autókkal akkor ugye Önvezetésnek hívjuk a rendszert és milyen gáz már, hogy önvezető és baleset történt.
Amikor nincs baleset és normálisan közlekedik a Tesla ( pl.: FSD Beta ) akkor az nem önvezetés, az csak level 2, nem is jó semmire, nem tud vezetni stb.
Musk magánélete engem nem érdekel, erre nem is reagálok.
-
#54625216
törölt tag
Ebben a hírben nem az a gáz, hogy ki dugott meg kit, hanem hogy a Wall Street Journal - a Tesla Q3 beszámolóhoz időzítve - előállt egy ordas nagy hazugsággal, amit percekre rá cáfoltak, mégis forrás ellenőrzés és kritika nélkül átvette a nemzetközi média, Indexet és PH-t is beleértve. Ha a WSJ zugfirkászai csak ennyit bírtak összehozni, akkor a Tesla számai elég jók lehetnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD