-
IT café
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
Feltettem kíváncsiságból a TPPI configot, normális dolog az hogy Tin-t és Copper-t tonnaszám lehet szedni? Nem vicc, lementem egy bányába, és mindenfelé ez a két anyag, 5-10 blokkonként találni belőlük. Ez így elég vicces Ellenőriztem a configban, csak a TE generálja az ore-kat, de még így is túl sok sztem.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz #19617792 #12614 üzenetére
Én már Compression Dynamo-t használok, van már finomított olajam is, de tegnap valami felgyújtotta az olajgejzíremet. Szerencsére sikerült eloltani, lefedtem stone-al az égő részeket Fogalmam sincs mi gyújthatta fel a víz közepén, vagy egy égő mob eshetett rá az olajra a pumpához vezető járdámról, vagy villámcsapás...
Ja egyébként én is hardened energy conduitot használok még a BC-s cuccokhoz is, simán elfogadják, meg a TE-s áramforrásokat is Kezdek belejönni, majd tolok fel pár képet mit hoztam eddig össze.[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Valami nem okés a Tinkers Construct-ommal. A Cobalt Hammeremnek (2x Cobalt Plate, 1x Cobalt Hammer Head, 1x Manyullyn Tough Rod) 11-es mining speedjének kellene lennie összerakás után, de valamiért csak 4,4-et ír rá. A sima pickemnek jó a speedje, de a hammernek valamiért sokkal kisebb mint kellene, egyből feltűnt. Nem tudom hogy a TPPI config nem e nyúlt bele, nem találtam a TC config fájljában (TinkersWorkshop.txt) ehhez kapcsolódó beállítási lehetőséget.
-
PeL
addikt
válasz #56573440 #12626 üzenetére
Oké, elhiszem amit írsz csak a postodat meg nem láttam eddig, most olvastam el Akkor megnyugodtam, azt hittem ez valami hiba. Csak mert ha jól emlékszem az 1.7.10-re írt TC-ben ott 11 volt a cobalt hammer speedje. Mindegy, majd pakolok rá redstone-t.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Na hoztam pár képet a jelenlegi házamból, még eléggé kezdetleges minden, ismerkedem a modokkal, gépekkel, majd lesz ez még csinosítgatva meg bővítve
Pincében található az egyelőre passzív hűtésű reaktor (elvileg a legjobb hűtőfolyadékkal, de nálam így is "csak" 6.8K RF-et termel valamiért, gondolom ez is a TPPI config miatt, majd lehet csinálok hozzá gőzturbinát is ha lesz elég anyagom) meg a két tartály, majd lesz oda egy mob essence tartály is ha eljön az ideje. A felső szintre akarok majd egy automata farmot csinálni, a tetőre meg valszeg automata fa farm fog kerülni. Csinálni szeretnék majd mob farmokat is auto-spawnerrel, de az még odébb lesz Ja már van jetpackom is tegnap óta Meg tervezek még egy automata sorting rendszert is valahová, hogy a quarry amit behoz majd cuccokat azt automatikusan elpakolgatja (ore-k sütőbe, kövek kuka, stb.)
-
PeL
addikt
válasz Teaway #12662 üzenetére
Dehogynem, van már belőle vagy 4000 darab az ME-ben
(#12663) Geryson: Köszi, de a tiedhez képest faék
Eltartott egy darabig mire rájöttem hogy ME Interface-re kell csatlakoztatni az itemduct-ot hogy be tudjam tölteni a sütőből a cuccokat az ME rendszerbe
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz #56573440 #12672 üzenetére
Ne tedd már offba, sztem bőven témánál vagyunk
A köveknek, meg fáknak lehet én is csinálok ilyen deep storage-t mert ezekből úgy érzem végtelen mennyiség lesz úgyis MFR-ből eddig a crop farmot próbáltam, jól termelt az is De kipróbálom sztem fával is azt is. Úgyis szeretek mindenből harácsolni, hadd jöjjön az alapanyag, amit úgysem fogok nagyon felhasználni semmire, mert nem vagyok annyira kreatív típus
-
PeL
addikt
Én már rég nem lávából nyerem am az energiát, megépítettem az 5 rodos, Gelid Cryotheummal hűtött BigReactor-t, ami 6.5K RF-et termel ha fullon megy. Majd lehet építek hozzá egy turbinát is, megnézem úgy mennyit fog majd termelni, csak nincs még elég Cyanite-om hozzá. Jelenleg úgy üzemel hogy az 5 rodból letoltam egyet 90%-ra (10%-ot használ) , a többi rodot ki is kapcsoltam teljesen, és még így is fullon tudja tartani az energiaszintet, pedig már van jó pár gépem Ha hirtelen kell nagy energiát tölteni kb 1 perc alatt feltölt egy 50 millás Resonant Energy cellt.
Közben megépült az Essence gyártóm is, kénytelen voltam a main szintemre beépíteni hogy legtöbbször aktív is legyen, mert ha messze megyek a spawnerektől deaktiválódnak
-
PeL
addikt
Én eltávolítottam a Mekanism modot, meg az IC2-t is, egyszerűen nem használom egyiket sem, így feleslegesen foglalták csak a RAM-ot, mert a TE, TC, BC, AE, BR, EnderIO, MFR, OpenBlocks (a nagyobbak közül) modok mindent beleraknak ami szükséges.
Ja egyébként jut eszembe, múltkor néztem az egyik videódat amiben az OpenBlocks-os Big Buttont akartad használni, de gyorsabban csukta az ajtót mint az alap gomb. Nem tudom azóta rájöttél-e, de úgy működik hogy a gombnak van egy saját "inventory"-ja, amire sneak-clickelve előhozhatod, és pakolhatsz oda cuccokat (bármilyen szemetet) amivel késleltetheted az ajtó becsukódást.
Pár mocskos szomjazott a véremre:
-
PeL
addikt
válasz #56573440 #12709 üzenetére
Az úgy kemény, én is TPPI configgal játszom, de nekem az a reaktor aminek 8-9K RF-et kéne termelnie nálam csak 6.8-at termel, de mindegy ez is bőven elég most, nem piszkálok bele. Egyébként majd egyszer kipróbálom a mekanismot is, de egyelőre elvagyok ezekkel is, lekötnek és baromira tetszik is Szeretek molyolni a dolgokkal
-
PeL
addikt
Olyan buggal találkoztatok már hogy eltávolodva a bázistól, majd később visszatérve megbolondulnak az item és fluiductok valamikor? Tehát elakadnak bennük a cuccok egy bizonyos ponton, relog után meg minden egyszerre elmegy a helyére onnan ahol elakadtak. Fura
-
PeL
addikt
válasz kmisi99 #12727 üzenetére
Épp ma olvastam egy hírt a Team CoFH oldalán, hogy mi az álláspontjuk az 1.8-al kapcsolatban.
http://www.patreon.com/creation?hid=904925
Röviden és tömören: Mostanában nem fog jönni hozzá semmi nagyobb mod...
Más:
Feltettem a Quarry Plus modot, meg is építettem, de mikor lerakom a Waila <ERROR> -t ír rajta ott ahol az energiaszintnek kéne lennie. Ez jelent valamit? Mert a gép maga működik rendesen, épp elkezdtem egy hegyet lebontani vele.:
[ Szerkesztve ]
-
-
-
PeL
addikt
válasz #56573440 #12732 üzenetére
Na szóval 1 db 1 blockos fűtőrúddal nem bírta, kiürült a reaktor buffer, két darab 1 blokkos fűtőrúddal viszont már elbírja, tölti folyamatosan úgy hogy a quarry megy róla, így full speeden olyan 350-400 RF-et eszik a QuarryPlus tickenként, piszok gyors egyébként
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Darahian #12742 üzenetére
Én is kb 3 hete játszom modokkal, mérföldekkel nagyobb a játszhatósági faktor így. Persze tisztelem pl. Gerryson és a hozzá hasonló embereket akik kitartanak a vanilla mellett és képesek még abban is nagyon durva dolgokat megépíteni, de számomra ezek után az alapjáték már túl unalmas és egysíkú lenne, modokkal sokkal több a lehetősége az embernek (tudom, kreativitás kérdése, de én annyira nem vagyok kreatív ember, szeretem az egyszerűbb dolgokat ) Egyébként hamar bele lehet tanulni, pár tutorial jellegű videót néztem meg, belenéztem pár videósorozatba és kedvet kaptam hozzá. Meg is építettem már jó pár dolgot magamnak
Egyébként ha zavarja az embereket, lehetne külön modos MC topikot nyitni nem?
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz kmisi99 #12770 üzenetére
OptiFine-ban elvileg lehet állítani milyen gyakran mentsen. Egyébként a saves mappáról célszerű időközönként biztonsági mentést készíteni, mert nekem már szállt el mentésem 1.7.10. alatt, betöltésnél visszadobott főmenübe, majd köv. betöltési kísérletnél a karakter inventoryt kiürítette teljesen, eltűntek a nálam lévő itemek.
(#12769) blackrulz: Ekkora fát hogy teszel be automata kitermelésre?
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz #19617792 #12785 üzenetére
Ender chestből itemducttal szedem a cuccot, meg kellett dupláznom a kivezetést mert 1 nem bírta Feltorlódtak a cuccok a chestben. Egyébként a csövet átvezetem pár darab deep storage alatt, amikbe megy a kő, dirt, homok, stb amiből tonnányi jön be amúgy is, és úgy vezetem fel a diamond chestekbe. Majd be akarom vezetni a gépsorba, hogy az ásványok egyből menjenek a pulverizerbe, de 1-2 diamond chest gondolom akkor is kelleni fog majd buffernek.
-
PeL
addikt
válasz jonnyjoker01 #12898 üzenetére
Az oké, de gondolom opcionálisan belerakhatnának egy shader algoritmust, hogy ne kelljen azt is bemoddolni kézzel. Egyébként ha átkerült a microsofthoz legalább meglesz az esély hogy írnak alá egy normális voxel motort, és nem java alatt kell szívni továbbra is, mert jelenleg a java a legnagyobb hátránya az MC-nek.
-
PeL
addikt
Üdv emberek.
Rég jártam erre, újra kedvet kaptam egy kis Minecraftozáshoz. Kérdésem lenne, hogy 1.7.10-re melyik a legjobb modpack jelenleg? Tudom h a modpackok nagy része ugyanazokat használja, meg ilyen Botania, bloodmagic és ehhez hasonló modokat úgyis kipurgálnám belőle, elsősorban a balansz érdekelne hogy melyiknél a legjobb.
Előre is köszi.
-
PeL
addikt
Hát most ezzel az Optifine + Fastcraft kombóval azért elég szépen futkos, frissen generált világban 80-120 fps, viszonylag lagmentesen. A JourneyMap-ot is kicseréltem a MapWriterre ahogy blackrulz és Corvette tanácsolta (köszi) és mászkálás közben sem lagol már annyira.
-
PeL
addikt
válasz jonnyjoker01 #16225 üzenetére
Nekem most a fentebb említett modokkal (113 mod van elvileg), fastcraft és optifine mellett tesztelgettem, 150-200 fps is megvan. El sem akartam hinni amúgy, de mikor bekapcsolom F3-al az fps számlálót látni egy pillanatra hogy 200 feletti fps-ről esik vissza 130-150 körülire. Nem tudom hogy ezeknek a modoknak és a journeymap eltávolításának köszönhető-e, de brutálisan jól fut most így El is kezdtem nézni videókat, hamarosan belefogok a saját 1.7.10-es modos kalandomba ^^ Alig várom
-
PeL
addikt
válasz apatyas #16231 üzenetére
Nem tudom hogy abban van e Chisel 2, nekem DW20-as modoknál eddig egyedül azzal volt problémám, mégpedig ha multi-core chunk loadinggal használom, akkor néhány chiseles blokk áttetszővé válik, be lehet látni az egész univerzumot rajta keresztül. Átraktam Multi-Core -ról Smooth-ra és így nincs gondja. Nem tudom ki találta ki ezt a fastcraftot, de jár neki a pacsi. Optifine-al tényleg durván jól fut tőle a modolt MC is.
#16232) Ricardo128:
Látótáv nyírja meg leginkább az fps-t, én is levettem 8-ra
-
PeL
addikt
válasz Ricardo128 #16234 üzenetére
Nyugodtan tedd fel a 8-as legfrissebb x64-es verzióját, gond nélkül megy a minecraft vele. 32 bites csak a böngészőnek kell ha nincs 64 bites böngésződ. Ha fent van mindkettő, akkor automatikusan a 64 bites javát fogja használni, lényegesen gyorsabb vele a minecraft.
-
PeL
addikt
Üdv ismét. Egy technikai kérdésem lenne ezúttal.
Néztem a Direwolf LP modpack sorozatát, és láttam hogy lehet benne automatizálni az AE2 seedek növesztését. DW ehhez a Botania Open Crate blokkját használta, de én emiatt az egy blokk miatt egyelőre nem akarom használni a Botania modot. Kérdésem lenne hogy a seedek kidobatását a vízbe meg lehet oldani valami más módon is úgy hogy azt AE2-vel lehessen automatizálni ugyanúgy?
-
PeL
addikt
Üdv.
Nem tudom mi van a MC-mmel, eddig hibátlanul ment, megépítettem a Big Reactor-omat, automatizálni akarnám Redstone portokkal de miután beépítettem őket és be akarom configolni a portokat crasht kapok. Ugyanígy mostmár ha rányomok a reaktor kezelőpaneljére akkor is. Más tapasztalt hasonlót? A modokat lefrissítettem amit használok a DW20 1.7.0 beta modpackjából (új világot kezdtem a biztonság kedvéért) de asszem az nem nyúlt bele pont sem a big reactorba sem az MFR-be.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Közben hamar kiszűrtem hogy a redstone portok miatt crashel, mert kivettem őket a reaktorból így nem vág ki ha megnyitom a kontroll blokkot... Nem tudom mi baja van, megpróbálom majd rednettel is hátha azzal jó lesz...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen