- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI internet
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
cipofuzo87
tag
Az androidos OpenGL ES driverek tele vannak buggal, minden gyártónak van egy rakás, úgy kell kerülgetni őket.
Sztem a platform tesztbe a google be fog építeni egy rakás Vulkanos tesztet, így kénytelenek lesznek a gyártók kitesztelt Vulkan driverrel kijönni, ami azt eredményezi, hogy az OpenGL ES-es bugok is javulnak indirekt az ANGLE segítségével, így a gyártóknak nem kell megfixálni az OpenGL-es drivereket, elég, ha a Vulkanra fókuszálnak.[ Szerkesztve ]
-
julius666
addikt
Az OpenGL ES esetében nem tudom, az már eleve egy újragondolt dologként indult, de a sima, "desktop" OpenGL-nél tudtommal szignifikánsan kisebb a Vulkan driverek komplexitása, sokkal egyszerűbb ezeket fejlesztenie a gyártóknak (részben az alacsonyabb szintű elérés, részben a legacy dolgok hiánya miatt).
Linux vonalon a Vulkan megjelenése óta van is egy ilyen törekvés, hogy az OpenGL drivereket lehetőleg elfelejteni, mindennel szép lassan átállni Vulkanra, a régi, legacy OpenGL-es dolgokat pedig valami ANGLE-hez hasonló, Vulkan fölé húzott implementációval futtatni. A Linux gamingnek az OpenGL volt az egyik nagy kerékkötője lényegében (kis felhasználóbázis, a széttöredezettség és a Xorg mellett).
Csak ott ezek azért eléggé futurisztikus elképzelések voltak, kemény, hogy a Google be merte vállalni a 10-es droiddal.