- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Synology NAS
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
Az OpenGL ES esetében nem tudom, az már eleve egy újragondolt dologként indult, de a sima, "desktop" OpenGL-nél tudtommal szignifikánsan kisebb a Vulkan driverek komplexitása, sokkal egyszerűbb ezeket fejlesztenie a gyártóknak (részben az alacsonyabb szintű elérés, részben a legacy dolgok hiánya miatt).
Linux vonalon a Vulkan megjelenése óta van is egy ilyen törekvés, hogy az OpenGL drivereket lehetőleg elfelejteni, mindennel szép lassan átállni Vulkanra, a régi, legacy OpenGL-es dolgokat pedig valami ANGLE-hez hasonló, Vulkan fölé húzott implementációval futtatni. A Linux gamingnek az OpenGL volt az egyik nagy kerékkötője lényegében (kis felhasználóbázis, a széttöredezettség és a Xorg mellett).
Csak ott ezek azért eléggé futurisztikus elképzelések voltak, kemény, hogy a Google be merte vállalni a 10-es droiddal.