- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
con_di_B
tag
Még az FSR-nél el tudom hinni, hogy berakják elsőre aztán majd úgy módosítgatják maguknak, h igazán jó legyen, de a DLSS az konkrétan fekete doboz, vagy jó, vagy nem, aztán táncolgathatod körbe, de fekete dobozt körbetáncolni nagyon ritkán optimális.
Persze messze nem most kaptak erre rá, anno az FXAA-t is beszórták a világon mindenbe ész nélkül, aztán az, h mennyire maradt utána recés minden, az már más kérdés.
Így belegondolva elég kevés játék van, amiben az alapokat (térbeli is időbeli mintavétel (aliasing), kamerakezelés, interpolációk) végiggondolják normálisan, aztán valami konzisztens renderelést raknak össze. Még AAA játékoknál is sokszor látom h jajj nagyon látványos lesz a screen shot, csak mozgás közben zizeg az egész kép mint az állat.