Új hozzászólás Aktív témák
-
con_di_B
tag
Örültem ennek az írásnak, pont ezen morogtam itt, hogy miért kell 3rd party effektekkel szórakozni:
https://prohardver.hu/tema/re_megerkezett_a_fidelityfx_super_resolution/hsz_143-143.htmlAzt fenntartom, hogy ha valaki viszont fejleszt motort házon belül, és mégis ezekhez nyúl, azért az ciki.
-
con_di_B
tag
Még az FSR-nél el tudom hinni, hogy berakják elsőre aztán majd úgy módosítgatják maguknak, h igazán jó legyen, de a DLSS az konkrétan fekete doboz, vagy jó, vagy nem, aztán táncolgathatod körbe, de fekete dobozt körbetáncolni nagyon ritkán optimális.
Persze messze nem most kaptak erre rá, anno az FXAA-t is beszórták a világon mindenbe ész nélkül, aztán az, h mennyire maradt utána recés minden, az már más kérdés.
Így belegondolva elég kevés játék van, amiben az alapokat (térbeli is időbeli mintavétel (aliasing), kamerakezelés, interpolációk) végiggondolják normálisan, aztán valami konzisztens renderelést raknak össze. Még AAA játékoknál is sokszor látom h jajj nagyon látványos lesz a screen shot, csak mozgás közben zizeg az egész kép mint az állat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Futás, futópályák
- OpenWRT topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Politika
- GoPro Topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...