Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Romano
veterán
válasz makkmarce #17 üzenetére
"A fentiekkel kapcsolatban megtudtuk, hogy ugyanez a gond a DLSS 2 Unreal Engine 4-es implementációjával is fennáll, ugyanis azt pont ugyanoda kell beintegrálni a futószalagon belül, ahol a Temporal Anti-Aliasing Upsample is működik."
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- EA Sports WRC '23
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Filmvilág
- Facebook és Messenger
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések