Keresés

Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    Ha nem jön be, akkor csináljátok azt, mint a Forbes-nál... Nem enged be a cikkekhez, amíg nincsen kiiktatva az Adblock.

    Ez egy örökös háború, és most ti jöttök. Kíváncsi leszek a könyörgés mennyit fog segíteni :) Toljatok már számokat is Update alatt :D

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz csabiks #1026 üzenetére

    Azért ezt nem tudja mindenki.

    Plusz lennének még ötleteim, hogyan lehetne monitorozni és retorziókat alkalmazni a "nem fizető" userek ellen.
    Sőt arra is hogy hogyan lehetne motiválni a usereket. (Lehet kéne indítani erre egy startupot)

    Mondom ez egy folyamatos "háború". Mint a bliccelők és az ellenőrök között. Bár én is használok adblockert, belátom, hogy ez nem mehet egy határon túl... ha pl 80% fog blokkolni, akkor egyszerűen megszűnnek a kedvenc oldalaink. Jótékonyságból senki nem fog szervereket fenntartani és minőségi kontentet előállítani...

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Penge_4 #1054 üzenetére

    "Mondja már el nekem valaki, hogy mennyit ér az, ha valaki biztosan nem vásárol semmit, csak megnézi a reklámot, esetleg szolidaritásból rákattint?"

    Amúgy nincs olyan, hogy valakire nincsenek hatással a reklámok. Itt nagyon sokan elvannak tévedve, ha azt hiszik védőpajzs van az agyuk körül.

    MINDEN reklámnak van hatása, mindenkire. Ha tudatalatt is, még ha tudod, hogy soha nem vásárolnál, ha tudod, hogy soha nem kattintasz akkor is. Nem feltétlenül az az eredménye, hogy rohansz kávéfőzőt venni... hanem egyszerű tudatalatti asszociációk épülnek fel az agyadban márkákkal, termékekkel kapcsolatban. Egy ilyen kampánynak nem csak az a célja, hogy közvetlenül növelje a bevételeket. Néha fontosabb a brand fenntartása, ismertté tétele, egy új termék bevezetése stb... elég ha tudsz róla. Bár nehezebben mérhető mint a kattintás, igen is van értékelhető eredménye.

    Egy példa... Kizárt, hogy mostanában drága autót vegyek, és lehet egy vén Dacia lesz belőle... de ha akár egy másodpercig is bejön egy Volvo reklám, meglátom a márkajelzést beleég az agyamba, hogy ez egy gyönyörű svéd vas. Lehet 15 év múlva fogok Volvo-t venni, és ehhez ez a kis reklám is hozzájárult a 4 másodperc alatt amíg odanéztem.

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz isti84 #1063 üzenetére

    Nincs alternatíva... Az a baj, hogy nagyon természetesnek vettük, hogy egy komoly szerkesztői gárda időt nem kímélve cikkeket ír nekünk, komoly szervereket üzemeltet, és még fejleszti is óriási beletett munkával az oldal minőségét. Te mivel fizeted ki ezt a munkát, ha nem akarsz reklámokat nézni, se prémiumot?

    Amilyen konstrukciót te javasolnál, az a hobbiblogolás. Jó legyen ingyenes, de akkor a PH! legyen egy hobbi blog, olyan szintű tartalommal. Erőset esne a minőség, hogyha hobbiból írnának, ugye?

    Az egész ipart az mentheti meg, hogyha széles körben elterjed egy online pénztárca, amivel könnyen és biztonságosan fizethetünk, akár cikkekért, akár havidíjért, közösségi finanszírozásért stb... A jó szolgáltatók fognak életben maradni.

    Lehet éveken belül el fog tűnni az ingyenesen olvasható magazin fogalma. Ennyi. Ha így folytatjuk akkor ez lesz...

    [ Szerkesztve ]

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Vangelis #1790 üzenetére

    Ja felőlem bezárhatnak a TV csatornák.

    Milyen érdekes nem? Fizetsz egy kemény havidíjat, hogy megnézhess egy nem a TV csatorna által gyártott tartalmat, amiben 1 óra alatt 3x8 perces reklám van, butított felbontás, levágott szélek, bevillanó ócska Édes Élet reklámok stb...

    Vs.:

    PH!: Saját tartalomgyártás, saját szerkesztőség, saját szerverek, saját portál SW fejlesztés stb... és még a reklámok sem szakítják meg a böngészésedet, csak ott vannak, vagy kattintasz vagy nem.

    A TV társaságok dőljenek be a francba az ocsmány saját gyártású hányásaikkal. Inkább fizetek egy Netflixért akkor 10x, mint ez

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz radi8tor #1798 üzenetére

    Azért még mindig gennyesre keresik magukat... A lényeg, hogy fizetek X havidíjat, tökmindegy miért, és ennek tetejében hányadéksok reklámot kellene nézzek. Hát kapják be.

    Netflix modell ha elterjed, akkor elpusztulhatnak a dinoszaurusz TV-k. Csak a fejekben kéne rendet rakni.
    TV vs PH! az az óriási különbség, hogy a TV-nél a közösség fizeti a kulturális hánytatást, mint pl az Édes élet stb... miközben én csak Knight Ridert szerettem volna nézni. PH!-n is azokat a cikkeket nézem meg amik érdekelnek és ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák