Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
Ahogy páran már jelezték a hozzászólásokban, ez egy elég sarkos hozzáállásnak tűnik. "Közgazdaságilag" lehet igazad, de az oldal elég nagy vonzereje volt és most is az, a többnyire szakmai és színvonalas fórum. Lehet, hogy ez direktben nem termel bevételt, ahogy az apró sem, viszont elég sok ember köt ide. Persze, ha a userszámba az összes eddig beregelt nicket belevesszük, akkor az sem jelent problémát, ha egy adblocker-es szakértő lesz, aki többet nem aktív(hogy véletlenül se merüljön fel, Edge-m van és nem vagyok szakértő), mert eddig sem hozzott reklámpénzt.
De nem lepődnék meg rajta, ha ez pár embernek szarul esne. Ugyanis ha a PH sem csak cég, hanem hús-vér emberek, akkor a user se kattintásszám legyen. Légyszi[ Szerkesztve ]
-
Muerte
addikt
A hozzászólásokból egyértelműen látszik hogy milyen "szépen" össze tud tartani a magyar ember a bajban...
"és persze ebből következik még egy dolog: ha például elkezdenénk elég határozott módon jelezni, hogy "légyszi ne adblokkolj", úgy, hogy a tartalom sem megtekinthető addig, amíg le nem okézza a user..."
Nem kérni kell,mert láthatóan nem sok sikerrel jár sajnos,hanem közölni a tényeket és menni tovább határozottan a kijelölt úton.Én a helyetekben már holnaptól élesíteném a rendszert,aki akar maradni az tud kettőt kattintani,aki meg nem képes rá,azzal túl sokat nem fog veszíteni a közösség szerintem.
-
tecsu
addikt
Ez tiszta sor és korrekt volt a cikk is, csak azt elmagyarázhatnád, hogy hogyan lenne abból bárkinek is bevétele, ha visszakapcsolnám a reklámokat.
Ugyanis én nem élek Magyarországon, de ha ott is élnék, sem lennék impulzusvásárló. A videókártyámat nem hirdetésre klikkelve vásároltam meg, hanem sok teszt elolvasása, majd boltok összehasonlítása után, ahogy nagyjából a többi cuccot is.
Gondolom a többség így tesz.
Vagy valamivel mérik, hogy eleve mennyien látják a reklámokat és azután van meghatározva a reklámok ára vagy mondjuk a szerződés? Tehát a vásárlás csak közvetve lényeges, a konkrét statisztika fontosabb?https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw