Új hozzászólás Aktív témák
-
labrat
csendes tag
válasz bilimbalam #15 üzenetére
Hol írnak arról, hogy semmi köze a repülésszimulációhoz? Te szerintem nagyon meg vagy vezetve :)
Én való életben is pilóta vagyok, műrepülök is, és bizony szerintem ebben az új Flight Simulatorban a fizika és aerodinamika nagyon élethűre sikerült. Simán meg tudsz csinálni egy dugóhúzót, hurkot vagy dobott orsót, ahogy kell, nem úgy mint pl az elődben (FSX). Úgyhogy ha valaki azt mondja hogy a korábbi verzió jobb mint ez, akkor biztos lehetsz benne hogy fogalma nincs a repüléshez :)
Nem állítom, hogy tökéletes, vannak bugok és hiányosságok, de simán 90%-ra saccolnám a realitás faktort. -
labrat
csendes tag
válasz Tigerclaw #33 üzenetére
Csak a PC-s verzióhoz tudok hozzászólni, de ott azért van választék rendesen, én a Honeycomb Alpha és Bravo vezérlőket használom. Az ilyen sima usb-s kontrollereket nem lehet xboxhoz is csatlakoztatni?
Force feedback nem nagyon dívik komoly, professzionális eszközöknél sem, talán mert nagyon bonyolult lenne valóban élethű visszacsatolást produkálni. De az, hogy pl a kormányszerveken (elevator, aileron, ruddder) a sebességgel változó legyen az erőhatás, az nagyon hiányzik, rengeteget dobna az élményen.
Ami a kijelzőket illeti, én az extra széles monitorra szavazok, de PC-n ez támogatott. Viszont amióta átálltam VR-re, nem is repülök máshogy, annyira más szint szinte benne lenni a szimulációban. Télen amikor nem nagyon tudok repülni irl, akkor ez elég faszán pótolja az élményt :)
-
labrat
csendes tag
válasz SunMount3r #38 üzenetére
Hát figy egy szimulátor mindig csak közelíti a valóságot, elérni soha nem fogja egy darabig. De valós repülési tapasztalatból mondom, hogy ez az új FS az egyik legjobb amivel repültem (szinte minden eddigi szimulátort próbáltam). A grafika szintén, nem tudom mit értesz műanyag alatt, de szerintem brutál jó, VR-ben teljesen valósághű.