Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    "A mostani járvány alatt a Netflix és a többiek még csökkentették is a felbontást, mert túl sokan kezdtek otthonról filmezni, márpedig ha még a Full HD-t és a 4K-t sem bírja el a rendszer, akkor a 8K-val pláne nem fog boldogulni. A megoldást a nagyobb sávszélességet és kapacitást biztosító 5G jelentheti, de annak nagyarányú elterjedésére még várni kell egy darabig."

    - Apaaaa, elestem a biciklivel az uton es a mogottem jovo kamion tobol kitepte a kezem. :O
    - Ne aggodj fiam, az 5G majd ezt is megoldja!

    Annyira, de annyira faj mar ez az 5G megoldja baromsag, hogy el se tudom mondani... :(

    Amugy jelenleg milyen eszkoz az, ami fajdalommentesen, otthoni korulmenyek kozott ki tud szolgalni egy 8k megjelenitot? Minimum 60hz, 10bit (rgb) modon. Tfh letezik a kivant tartalom, mar el is jutott valahogy a lakasba (megjelent dc-n es kazettan ;]), mire rakjuk ra, hogy adjuk at a TV-nek?

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz gt87 #13 üzenetére

    Hat ezaz! Mi a francot old meg az 5G, amig alatta halodik a gerinc?
    Ezert faj, amikor ilyen baromsagok jonnek ujabban mindenhonnan. Ertem en, hogy tolni kell az 5G szekeret, csak az van elfelejtve, hogy a nagy csinnadrattaval, 15m-es korzetben eppenhogy mukodo, telefonon gigabitet demozo talafongyarto+szolgaltato tech valoban csodanak tunik, csak eppen fel van tolva az antenna seggebe az optika. Az adatnak valahogy oda is kell ernie, ugye...

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Piftuka #281 üzenetére

    "Az egyik, hogy nem derült ki, milyen emberek szerepeltek tesztalanyként."