- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Windows 10
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Mozilla Thunderbird
- Hálózatokról alaposan
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Microsoft Outlook topic
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Busterftw #14 üzenetére
Az NV-nek volt ezzel több gondja, de nem igazán a programkód miatt, hanem a strukturálás az oka:
AMD Vulkan memtype implementáció:
Memory type 0
Heapindex 0
Flags DEVICE_LOCAL_BIT
Memory type 1
Heapindex 1
Flags HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
Memory type 2
Heapindex 2
Flags DEVICE_LOCAL_BIT
HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
Memory type 3
Heapindex 1
Flags HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
HOST_CACHED_BITNVIDIA Vulkan memtype implementáció:
Memory type 0
Heapindex 1
Flags none
Memory type 1
Heapindex 1
Flags none
Memory type 2
Heapindex 1
Flags none
Memory type 3
Heapindex 1
Flags none
Memory type 4
Heapindex 1
Flags none
Memory type 5
Heapindex 1
Flags none
Memory type 6
Heapindex 1
Flags none
Memory type 7
Heapindex 0
Flags DEVICE_LOCAL_BIT
Memory type 8
Heapindex 0
Flags DEVICE_LOCAL_BIT
Memory type 9
Heapindex 1
Flags HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
Memory type 10
Heapindex 1
Flags HOST_VISIBLE_BIT
HOST_COHERENT_BIT
HOST_CACHED_BITNem véletlen, hogy az NV hozott gyorsan egy extra kiterjesztést a Vulkan API-ba, hogy egyáltalán működtetni lehessen a hardvereiket. Ebből mára szabvány lett, de erre nem lenne szükség, ha az NV nem így strukturálná a hardvereit. A DirectX 12-n is vannak hasonló problémák, csak arra nem ajánlott működés módok használatát javasolja az NV. Például a buffer viewek direkt bekötését a root signature-be. A Microsoft pedig legalább ennyiszer elmondja, hogy ezt nem szabad csinálni, mert az API nincs erre felkészítve. A legtöbb memóriamenedzsmentre visszavezethető gond abból ered, hogy a fejlesztő megpróbálja az összes hardvert valahogy lefedni, de eközben az eltérő strukturálás miatt nem ajánlott műveletekre kényszerülnek, ami például leakhez vezet. Ezekre eddig az volt a tipikus megoldás, hogy be kellett építeni az AMD headerjeit, amik csak úgy működtek a konkurens hardvereken is, de ezek általános megoldások, teljesítménycentrikus motorba nem igazán jók. Ezért jön egy új eszköz, ami megmondja a fejlesztőknek, hogy hol a hiba a kódban, ami például leakhez vezet. És innentől egyszerűbb lesz a különböző struktúrákra is optimalizálni, akár nem ajánlott műveletekkel is, mert megmondja a program, hogy mi okozza például a leaket. Ez az AMD-nek is jó, mert jobb lesz a végleges program, illetve az NV-nek is, mert nekik sem olyan jó ám az, ha mondjuk akadozik a DX12 mód, vagy a DX11-hez képest lassabb a sebessége.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Automobilista 2
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Politika
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen autót vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AMD Dell RX 6800 XT Triple Fan 16GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- ZOTAC GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X 384bit - FELÚJÍTVA - Beszámítás: OK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs