- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- HBO Max & OD topic
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- PDF topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
markussandor
senior tag
válasz gyuri2008 #148 üzenetére
"A Korm. rendelet értelmében a hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül jelzi kifogását a kereskedőnek, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket azonnal kicserélni, ha a meghibásodás természete miatt a termék rendeltetésszerű használata akadályozott."
-
kelzsoca
félisten
válasz gyuri2008 #148 üzenetére
A hibásnak vélt termékre azért egy szerviznek is rá kell mondani hogy valóban hibás, csak ez után történhet érdemi lépés az ügyben (csere például) a boltban dolgozók nem szervizesek, és ugye az sem biztos hogy nem a vevő cseszte szét a terméket (jó magyar szokás szerint) itt most nem konkrétan Rád gondoltam.
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz gyuri2008 #154 üzenetére
Mondjuk azt még nem írtad le mi volt a hiba a terméknél, illetve a rendeltetésszerű használatot akadályozta -e.
Pl: telefon esetén, nem tudsz telefonálni, vagy nem kapcsol be a kijelző, ez akadályozza a rendeltetésszerű használatot, vagy pixelhibát találtál, a készülék szerinted gyorsan lemerül stb.. ezek azok amire a fenti nem húzható rá.[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
Sick Boy
őstag
válasz gyuri2008 #148 üzenetére
Szia!
Igen, a törvény szerint a 3 nunkanapon belül meghibásodott termékeket mindenképpen cserélnünk kell, azaz nem javíthatjuk, hanem ki kell cserélni, ez nem kérdés, és minden esetben így járunk el, nem is tehetünk mésképpen, de sehol nincs az előírva, hogy azonnal kellene ezt kicserélnünk.
A szerviz minden ilyen ügyet bevizsgál. Természetesen ezeket minden esetben előre vesszük és lehető leghamarabb (1-2 munkanap) próbálunk reagálni a 3 munkanapos cserékre.Régen cseréltünk mindent szó nélkül, nagyon sok beázott, törött készülék volt, így érthető okokból leálltunk ezzel ,és igazodtunk a törvényhez.
Természetesen nem azt mondom, hogy te beáztattad, amennyiben valóban hibás a termék, egyetlen szó nélkül ki fogjuk cserélni neked a terméket, és nem kezdjük el javítgatni. Addig is köszönjük türelmedet.
A visszajelzésedre természetesen odafigyelünk, még egyszer átvesszük a kollégákkal a tudni valókat a jótállás és szavatossági kérdésekben, nagyon köszönjük az észrevételedet.
Az, hogy ki flegma, vagy ki nem, nos, szubjektív dolog. Amennyiben te így érezted, akkor elnézésedet kérjük ezúton is.
Én eddig 30 órát kasszáztam a kollégákkal, szerintem kedvesek a vevőkkel. Jómagam elég érzékeny vagyok erre, dehát ez pontosan annyira szubjektív, mint a tt meglátásod.Remélem, tudtam segíteni.
Üdv.
Péter
Mi StorePowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
mateus
senior tag
válasz gyuri2008 #313 üzenetére
Én is voltam kb 1 hete meló után, hétköznap 18 óra, nem voltak sokan, volt 3 eladó, abból 2 a pult mögött ült és beszélgettek, szóval a látogatók szabadon nézelődhettek. Mondjuk én nem is szeretem ha a nyakamban lohol az eladó, de ebből kiindulva ha oda csörög ki a teló, simán fel kéne tudják venni.
Na de reméljük lassan beindul majd ez a dolog. -
MODERÁTOR
-
Nikaré
őstag
válasz gyuri2008 #335 üzenetére
Ez lelombozó!
Egy hónapja voltam, kérdeztem mikor érkezik telefon?
- kettő, három hét.Most akkor ott tartunk, hogy nincs illetve még kevesebb van náluk.
Nem tudom mi történik a háttérben, de szerintem nagyon elszámolták magukat.
Azt is el tudom képzelni, hogy a meglévő beszállító - forgalmazó vonalon megy a box jó magyar módra.
Tönkre tesznek mindent maguk körül, még az sem számít, ha maguk is belebuknak.
Azon sem lepődnék meg, ha szépen ki is vonulnának és a bolt bezár.
Sajnos tipikus magyaros virtus lehet a háttérben!
Nem akarok tippet adni, de ezt környező szomszédos országokban indították volna tuti, hogy pörögne minden, kezüket törnék csak hogy működjön, menjen a bolt.
Meg lehet nézni mennyi webshop van ahonnan itt fórumokon is ajánlásra megy a rendelés, de mint írtam szomszédos ország. -
addikt
válasz gyuri2008 #356 üzenetére
"Jó lenn ha olvasnák a fórumot az igazi illetékesek is."
Miért? És miből gondolod hogy nem olvassák? Azt hiszed attól hogy itt van néhány ember aki megmondja a frankót, attól jobb lesz a bolt? Komolyan kérdezem!
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Óra topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Crypto Trade
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik
- Projektor topic
- További aktív témák...
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand