Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szemjuel

    tag

    válasz aelod #14 üzenetére

    Miért is lenne per? Az AdBlock-t készítő cég is vígan gyártja az újabb verziókat mindenféle vegzálás nélkül.
    Nyilván beépített funkcióként a Chrome új verziója majd tudja, de alapból nem lesz bekapcsolva. Azaz a választási lehetőség adott lesz.
    Ha pedig itt nem egyszerűen a Google-ről, hanem komoly piaci résszel rendelkező egyéb hirdetéskezelők gyűltek egy csoportba, akkor egyszerűen nincs értelmes ér amellett, hogy miért ne legyen egy szabványosított hirdetésminta. Ha ezt betartja a 3. fél nyilván nem szűri ki.

    Nekem a céges gépen nincs adblock, mert látnom kell a különböző hirdetéseket. Mondhatom, ami kib*szott zavaró az sosem egy diszkréten elhelyezett google hirdetés pár linkkel. Ezen a helyzeten csak az AdBlock vagy az iparági szabvány változtathat, amihez ilyen döntésekkel jutunk csak el.

  • Slack

    tag

    válasz aelod #14 üzenetére

    Kicsit vérlázító, hogy egyesek azt gondolják, hogy nekik minden ingyen jár. Az oldalon lévő tartalomért azzal "fizetsz", hogy van reklám is. Lehet nem tűnt fel, de tartalmat senki nem ingyen gyárt, a cikkek, videók nem maguktól keletkeznek, a kiszolgáló szerverek sem ingyen futnak. Gondolom Te sem ingyen dolgozol.
    Két lehetséges mód van a tartalomgyártás finanszírozására: 1. reklám, 2. előfizetés. Legtöbbünknek a reklám tűnik a jobb választásnak.

    A cikkhez: Én személy szerint örülök a kezdeményezésnek. Az idegesítő, felugró, tartalmat eltakaró, villódzó reklámokat meg kellene már szüntetni. A Google meg pont abban a helyzetben van, hogy tehet is ellene.

Új hozzászólás Aktív témák