Új hozzászólás Aktív témák

  • greggae

    tag

    válasz mzso #91 üzenetére

    Vittem vissza én is a pénztárhoz dolgokat Lidlben és Aldiban (utóbbinál talán ez a normál ügymenet, a Lidlnél meg a vásárlás napján hibásnak/reménytelennek ítélt termékekkel teszek így), de ezt nem szeretem, mert szembe kell menni a forgalommal, és feltartom a vásárlókat. Ráadásul kitalálták a Lidlnél, hogy a régen készített műanyag vásárlói kártya már nem érvényes, ki is dobták. Mondtam, hogy egy bosszantó appjuk is elég nekem, nem tudom, miért nem abba tesznek bele minden szükséges funkciót, úgyhogy elintézték valahogy enélkül is. Nekem mindig megvannak a nyugták, nem próbálkoztam anélkül. Lidlnél el lehet intézni a garanciát telefonon, csak rá kell szánni 10-30 percet - ennek a nagy része várakozás, de közben lehet mással foglalkozni.

Új hozzászólás Aktív témák