- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Aliexpress tapasztalatok
- Debian GNU/Linux
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benőke
őstag
"De más szolgáltatónál 1000Ft-tal megúsztam volna"
Ez nem tudom honnan veszed. Most vágták meg igaz csak ejnye bejnyével a rózsaszínt pont az ilyenek miatt, mert kérdés nélkül ráaktiválta minden előfizetőre, hátha valaki beleszalad. Nos faterom kapott is egy 120.000 számlát. Ennyit az 1000 HUF ról.Próbálni meg nyugodtan próbálgasd. Abból baj nem lesz neked legalábbis biztosan nem.
A számhordozásnál kell odafigyelni. Nehogy 1 hónapig ne legyen szolgáltatás amit ki kell fizetni. Az egyik volt kollégám most ment a Rózsaszíntől a piroshoz és valahol valamit elkeféltek. A Rózsaszínnél már nem volt száma a pirosnál meg még nem volt. Először egymásra mutogattak, aztán meg a hatósági rendszerre. Szerintem még a hibát se tudták megmondani, hogy hol volt de azért az 1 hónapot mid két szolgáltató benyújtotta."Lehet nem egyről beszélünk, ez a történet nem mostani, jó pár éve volt."
Pontosan nem tegnap történt. Tele volt velük az Online média, hogy mindegyik szolgáltató emel, és külön nem értesítenek senkit, csak a weboldalukon lehet tájékozódni.
Mondjuk számlával együtt tájékoztathatnák az embereket mellékesen, papír alapon vagy akinek elektronikus számlája van és nem kap papír alapút, ott pedig nem kerülne még a papír árába sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...