Új hozzászólás Aktív témák
-
gV
őstag
válasz thunder6230 #3 üzenetére
már akinek, a SotTR használom nekem tetszik
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt a probléma, hogy nem mindenki fogadja el, hogy ezek mindig kompromisszumok. A legjobb a natív minőség. Mindenféle felskálázás csak egy kompromisszum, amit a nyert sebességért cserébe érdemes lehet bevállalni. De nincsen előny hátrány nélkül.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jagon
tag
Jó hír, hogy a Vega is támogatott.
Alig várom, hogy a Vega 3-as iGP-m szárnyra kapjon tőle..."Mit jelent a rendszerváltás? ... Például Windows telepítés?" - Molnár Krisztián, vlogger.
-
Nagynozi
aktív tag
Hihetetlennek tartom, hogy ez egy olyan borzasztóan jó, DLSS-t verő univerzális technológia legyen. Nekem az a bajom, hogy nincs (dedikált) hardver, ami a felskálázást végezné. Most mondok egy példát, még a DLSS 2.0 megjelenése előtt a Control-ban az nVidia átrakta a CUDA magokra (shader magokra kinek mi) a DLSS-t. Emiatt a Control első DLSS implementációja mocsok rosszul nézett ki, bár jobban, mint a Battlefield-ben a DLSS 1.0 (ezt 1.9-es fantázia névvel látták el), de nem volt kellemes a szemnek. Majd amikor az utolsó simításokat is elvégezték a szuperszámítógépek->driver->Tensor magok között, akkor jött a csoda. Ez azért nem két csettintés alatt jött létre, hanem minimum 3+ év fejlesztés után. De ne legyen igazam, igyekszem logikusan gondolkozni, lehet hülyeségeket beszélek, majd az idő eldönti.
-
paprobert
senior tag
A bejelentés megválaszolta azt a kérdést, hogy hoz-e extra teljesítményt az FSR. Igen, hoz.
Kiderítendő témák, hogy adott sebességen hogy alakul a képminőség, azonos képminőségnél a DLSS-hez képest mi lesz a teljesítmény, milyen jellemző képi hibák fordulnak majd elő, van-e "jobb mint a natív" mód.
Lesz dolga a Digital Foundry-nak.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Control pont azért kezdett jól kinézni a korábbi játékokhoz viszonyítva, mert átrakták a tensorról a számítást a CUDA magokra. De nem ezen múlik igazából, mert a tensor is ALU, ugyanazt a számítást tudja megcsinálni, mint a CUDA magok, csak sokkal több a korlát benne, ezért igényel sokkal kisebb lapkaterületet.
Valójában a tensor magok felépítése egyáltalán nem illik ahhoz, amit a DLSS csinál, ezért a DLSS 2.0 óta az NVIDIA nem is csak a tensor magokat használja, ugyanis azoknak rengeteg és jelentős korlátjuk van az ilyen komplex eljárásoknál. Csak az eljárás egyszerű, tensorra jól mappelhető részét csinálja a tensor, emiatt került a DLSS 2.0-val be a képbe a frame delay.A lényeg viszont az, hogy ez nem igazán a hardveren múlik. Az NVIDIA is meg tudná oldani a DLSS 2.0-t a tíz éves hardvereken (az ALU-k ott vannak bennük), ha akarnák, csak nem akarják, mert akkor sokan nem fizetnék ki az 1000 dollárt az új VGA-ért.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dilikutya
félisten
-
Nagynozi
aktív tag
Nem, ezt rosszul tudod, a Control az 1.9-es változatnál, ami nem működött tökéletesen, pont annál nem használták a Tensor magokat, ez tény, ezer és ezer youtube csatorna és weboldal rá a bizonyíték, ahol ezt tüzetesen elemezték, mert pont a Tensor magokra való visszaállás miatt lett ilyen kifejezetten jó a képminőség a DLSS 2.0-ban. Az idővonal így működött az nVidiánál: DLSS 1.0: A Tensor magokon történt az upscale, viszont a játékokat egyenként kellett tréningezni a szuperszámítógépen, ami időigényes volt és mivel a fejlesztőknek az idő pénz, a végeredmény nem lett valami tökéletes. DLSS 1.9: A Controlban jött be, már egy új tréning algoritmust használt az nVidia 16 megapixeles képek sokaságával tanították a szuperszámítógépeiket, de átmenetileg levették a Tensor magokról a DLSS-t. Majd épp a Control-ban történt a visszaváltás a Tensor magokra a 2.0-ás változatnál, ami nagyon effektív képrekonstrukcióra volt már képes. Most a DLSS 2.1-nél ott tartunk, hogy "elfogadható" képet lehet vele már összehozni 480p belső felbontásból 1080p-re felskálázva.
Dilikutya: Ezzel nem arra céloztam, hogy pár hónapja dolgozik az AMD a saját upscale megoldásán, hanem, hogy még nincs célhardverük. Persze ki szeretnék terjeszteni minden platformra és egy univerzális megoldást csinálni az FSR-ból, de ez az én meglátásom szerint lehetetlen jó minőségben elkészíteni. De, mint mondtam nem vagyok jövendőmondó, csak találgatok. Júni 22-én mindenre fény derül.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sose fognak a felskálázó eljárások tökéletesen működni, de pont a Controlban érték el azt, hogy jobban működjön, mint előtte. Az első DLSS verziók még csak a tensor magokra építettek. A Control ezt hagyta ki, míg a DLSS 2.0 már nem csak a tensor magokra épít, mert valójában ezeket a hardvereket nem erre tervezték. A DLSS 2.0-ban már csak a feladatok egy kisebb részét csinálja a tensor, míg a maradék a CUDA magokon fut. Tehát az, hogy a Controlban váltottak nem átmeneti volt, hanem egy alapvető változás része, ugyanis a tensor funkcionálisan nem alkalmas arra, hogy a DLSS-t mindenféle segítség nélkül futtassa.
A probléma ott keletkezik, hogy a tensor magokat eredetileg olyan üzemre tervezték, hogy nem fog mellettük semmi sem dolgozni a compute blokkokon belül. Ez az adatközpontokban realitás, de egy komplex grafikai számításnál nem az, vagyis van a compute blokkokban egy szem 64 kB-os regiszterterület, és azon osztozkodik az összes FP32 / Int32 mag, az összes tensor mag, valamint az összes SFU. Na most a mai programokban még mindig statikus erőforrás-allokáció van, vagyis az a 64 kB-nyi kapacitás, nemhogy négy eltérő feldolgozótömbre, de egyre sem elég. Emiatt vették le a DLSS 1.9-ben a tensorról az eljárást. Egyszerűen hiába volt rajta, nem használt, mert gyakorlatilag annyi regisztert befoglalt, hogy az FP32 feldolgozók normális elérési idővel használhatatlanok voltak.
A DLSS 2.0 csak kis részfeladatokat rakott vissza a tensorra, pont annyit, hogy ne legyen túl magas a regiszternyomás, hogy az adott compute blokk még éppen működőképes maradjon. Így is veszíteni fog a hatékonyságából, mert sokszor az optimális regiszternyomás alá esik, de legalább nem annyira, hogy csak egy WARP fusson rajta. Tehát a dedikált hardver igazából már nincs annyira használva, mint a DLSS 1.0 idejében, és ennek az oka, hogy hiába nyúlnak hozzá, nincs a compute blokkban annyi regiszter, hogy több feldolgozótömb is működjön párhuzamosan. Lehetne egyébként 256 kB-nyi regiszter a compute blokkon belül, csak ez egy óriási kérdés ám tervezési oldalon, mert a regiszter bizony nagyon tranyózabáló, tehát ha hirtelen elkezdenek négyszer többet rakni a hardverbe, akkor annak az ALU kapacitás issza meg a levét, mert végeredményben ugyanakkora lapkaterületre kevesebb ALU építhető majd be. Tehát hiába látja azt az NVIDIA, hogy a tensor magok komplex grafikai számításokat végző játékok mellett csak extrém ritkán hasznosak, nem merik meglépni azt, hogy sokkal többször hasznosíthatók legyenek, mert ahhoz sokkal több regiszter kell, és az végeredményben kevesebb CUDA maghoz vezet, ami az alkalmazások úgy bő 99,9%-ában tempódeficitet fog jelenteni. Emiatt döntöttek a DLSS átalakítása mellett, hogy ne is használja igazán a tensor magokat, egyszerűen így jobban járnak az aktuális hardvereken.Ehhez egyébként sem kell célhardver. Amelyik ALU tud szorozni és összeadni, az megfelel a célnak. Mint írtam az NVIDIA azért nem engedélyezi a kisebb hardverekre, hogy vásárolj újat. De ennek nincs különösebb hardveres követelménye, szorozni és összeadni jó ideje tudnak a GPU-k.
Az AMD is korlátozhatná amúgy az FSR-t az újabb hardverekre, csak semmi értelme, mert nyílt forráskódú, így úgyis belerakná a régebbi hardverek támogatását a közösség. Az NVIDIA esetében ezt azért nem tudják megtenni, mert zárt a kód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Abu, mit gondolsz, mi van egy olyan helyzetben, hogyha VSR mellett használjuk az FSR-t? FullHD alapból 4K-ra skálázunk, de a kijelzőnk csak 2560*1440-es. Képminőség tekintetében mi lehet a helyzet és teljesítmény terén hozhat-e valamekkora pluszt? Egyáltalán lehet-e értelme? Vagy várjuk meg a június 22-t?
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Ha a legjobb minőség kell akkor natív felbontás, de a kérdés az, hogy ezzel a játékkal közelíteni lehet-e a natív képminőséget (hiszen fölé skálázunk), úgy, hogy közben teljesítményplusz is keletkezik? Pont ettől lenne értelme. Bár lehet, hogy itt a CPU (limit) lesz a meghatározó.
Köszi azért. Majd meglátjuk az biztos, hogy ezt ki fogom próbálni.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Raymond
félisten
"Unfortunately, AMD isn’t doing themselves any favors in this regard with today’s presentation. Within their slide deck there is a single split image with FSR seemingly enabled, which they use for a GTX 1060 performance comparison. I’ve gone ahead and extracted the raw image from the slide deck given to the press and uploaded it here, to try to preserve as much image quality as possible. (Be sure to click on it to see the full-resolution shot)"
Kep: [link]
"Taking a jab at NVIDIA by comparing the GTX 1060 running at 1440p native versus FSR in quality mode, the demonstration slide shows that performance is significantly improved, bringing the GTX 1060 from 27 fps to 38 fps. Unfortunately the image quality hit is quite noticeable here. The building and bridge are blurrier here than the native resolution example, and the tree in the background – which is composed of many fine details – easily gives up the fact that it’s running at a lower resolution."
Forras: [link]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Alpi.
addikt
Mint már többször elhangzott, ez egy valamit valamiért játék. Persze, hogy romlott a minőség, hiszen nem csodaszer. Cserébe 27-ről 38-ra nőtt az fps. Anandtech is ezen a szinten van már... :/
Itt egyedül az az "érdekes", hogy ha nekem egy gtx 1060-am van (ha már ez volt a demóba) és a játék tudja az Nv és az Amd által kínált megoldásokat, akkor mit tudok használni ha kevés a 27 fps.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
félisten
Megkapod a valamit valamiért pl CP2077 ben látszik miért tréningel Nvidia.
Ettől függetlenül ez is jó megoldás lesz, mert általános és mint minden ez is kikapcsolható, eldöntheti mindenki megéri e használni neki.
Majd ez is fejlődni fog, de a jelenlegi állás szerint ha egy promo kép és AMD támogatott játékban ez az eredmény az más tákolt verziókban sok jóra nem számítok, de majd jönni fognak úgy is tesztek és meglátjuk. Szerintem majd ennek is kell pár lépcső mire kikupálódik.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Alpi.
addikt
Igen, az más, de sztem Eldiablo is csak azért rakta be, hogy 1080 Ti-al mennyire hasznos volt Neki. Én meg azért emítettem meg utána, mert többen kérdezték, hogy fog ez kinézni ha benne lesz egy játékban. Arra linkeltem a CP-t, hogy szerintem valami hasonló lesz.
A CAS és az FSR viszont nem tűnik nagy hülyeségnek együtt használva. Legalábbis én látok benne fantáziát.
Igen, ez a bejelentés még nem hordoz sok konkrétumot. Az, hogy hardveres korlátok nélkül használható szerintem előny, de emiatt (is) 100%, hogy sosem lesz annyira hatékony, mint egy specifikus eljárás. Mindamellett, ha elterjedt és felkapott lesz, az rengeteget segíthet a minőségben. Egyelőre az biztos, hogy jön.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
félisten
szerintem is együtt használva lesz/ lehet az igazi mert kiküszöbölheti az esetleges FSR hibákat egy jó beállítás. DE nvidián is van ugye a Az experiencen belül a freestyle, tehát azért az lenne az igazi ha natívba hozna jó minőséget.
AT cikk szerint Nvidia DLSS 1.0 ,de kivették a képletből az AI tréninget ami redditen pár guru szerint akár akár gyengébb minőséget is eredményezhet mint anno az volt. mondjuk quality módtol felfele.
Anandtech szerint nem mozgásvektor alapú ami miatt a zöldek tovább léptek az 1.0 ról anno. Hát én kiváncsian várom majd a teszteket.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Z10N
veterán
válasz #72688384 #33 üzenetére
"irreleváns"???
A streamben, a gyari oldalon es Abu is kihagyta az RX400 szeriat.
Meg mi az, hogy "sirnak"?!?! Hallod, a Geforce elsobbseget elvez, az szerinted nem szanalmas?
"ha tök ugyanaz akkor azt is támogatni fogja, max kimaradt a listából, volt már ilyen."
Aha. Ezert kellett korabban driver buheralni, mert bar ugyanaz a lapka, de nem volt hozza tamogatas (peldaul 7790/260X)."ha meg nem akkor a vér istvánkák miatt úgyis belekerül később."
Aha, persze. Az evek ota reklamalt zero core-t vagy a hibernacios blackscreent, stb evek ota nem javitottak, pedig kuldtem be ticketet ra es mar nem is fogjak...[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Alpi.
addikt
Igen, én is kíváncsi vagyok nagyon ! Messze nem tuti siker, de azt látva, hogy a jövőben egy elég speciális helyzett alakulhat ki konzolok és pck közti "átjárásra", bízok benne, hogy lesz egy két engine, egy-két fejlesztőgárda, aki jól fog majd bánni ezekkel az eljárásokkal. Bár maga a helyzet nem feltétlen lesz idilli az innovatív megoldásoknak, mégis ha kapunk olyan játékokat, ahol ezt jól használják (ha lehet, de bízok benne, hogy nem lesz majd ilyen korlát), akkor az sokunknak hasznos lesz. Gondolok itt azokra, akik nem csúcs hardverrel nyomják pl.
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
martonx
veterán
Hány éves is az RX400-as széria? Szerintem vannak dolgok, amiket nyugodtan el lehet engedni. Ha meg ez tényleg ennyire univerzális lesz, akkor gondolom RX400-on is futni fog, csak nem reklámozzák külön, gondolván, hogy manapság már senkinek nincs RX400-as kártyája.
Én kérek elnézést!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kiszedtem a PDF-ből a legjobb minőségi szinthez tartozó prezentációs képeket. Sajna van rajta tömörítés, illetve szerintem az eredeti kép is 4K-s, de jelenleg nincs jobb.
Úgy nézem, hogy az ultra quality van arra belőve, hogy nehezen észrevehető legyen a különbség. A szimpla quality szint már látható különbséget ad, de több sebességet is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van persze. A fűn és a fán észrevehető a minőségromlás quality szinttel, amit az 1060-nal mutattak.
A gyengébb minőségi szintek nincsenek megmutatva.
Az Anandtech nem tudom, hogy melyik bolygón járt, de külön meg volt jegyezve, hogy ezek valós összehasonlítások, csak ugye a stream miatt nem a legjobban lehet őket átadni, és persze ez nem sokkal kedvezőbb a PDF-ben sem, de azért jobban látszódik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Dilikutya
félisten
Ezen a képen jobban észrevehető, a lentieken nem annyira. De nem vészes, mozgás közben valószínűleg nem feltűnő. Amúgy annyira az FSR nélküli képe se szép ennek a játéknak.
A +50% gyorsulás azért nem mindegy.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Univerzális, de a drivernek is támogatnia kell. Ha az RX400 szériára ezt kikapcsolják benne, akkor azon nem fog működni.
Manapság senkinek sincs RX400? A Steam statisztikája szerint az RX480 elterjedtebb, mint a 3060/3060Ti. Más kérdés, hogy 0,5%-os hardver mindkettő, de nagyon széttöredezett a felhozatal. 10,5% még 2 GB VRAM-ot (9,5% meg még 1GB...) használ, 67% pedig 1080p felbontást.
Meg az RX400 és RX500 között nincs nagy különbség, előbbiről nem is volt értelme váltani, utóbbiról meg most sem feltétlenül kell még, igény függő.
Egyébként a Radeon RX400 és a Geforce GTX1000 széria közel egyidős.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Kansas
addikt
válasz Dilikutya #83 üzenetére
Az RX400-as széria pont ugyanazt a driver-csomagot használja, mint az RX6800XT, nincs még legacy státuszban. Egyelőre egyik GCN alapú GPU sincs, mind támogatott a legfrissebb driverben - tudtommal minden GCN-es GPU támogatja a Shader Model 5-öt, a HD77xx/78xx-ig visszamenőleg. Szóval ezeken mindegyiken megy majd elvileg az FSR.
Az újabb játékokban igencsak jól is fog jönni nekik, ha mondjuk 480p-ben tudnak renderelni durva minőségvesztés nélkül, ami aztán felskálázható 1080p-re...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Dilikutya
félisten
Nagyjából egy rövid sor a driver kódjában, és hiába ugyanaz a driver, és nem legacy, máris meg van oldva, hogy az RX400-on ne menjen.
if gpu=RX400 {nincs FSR}
else {van FSR}
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Kansas
addikt
válasz Dilikutya #85 üzenetére
Már attól eltekintve, hogy ez úgy marhaság ahogy van... csak mert az RX400 nincs explicite rajta azon a listán.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Szarintem egyébként elírás esete forog fenn... legalább is nem rémlik, hogy lett volna RX600-as széria...
Szerk.: de, látom, hogy volt - notebook only Polaris széria, max 640 SP-vel - természetesen a listában a helye, kiemelkedő lehet az elterjedtsége...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
martonx
veterán
válasz Dilikutya #83 üzenetére
Oké, írtam ezt úgy, hogy a harmadik gépben nálunk is egy RX460 muzsikál, már nem is emlékszek hány éve (még megjelenése környékén vettem). De igaziból a fő és a másodlagos gépben már normálisabb kártyák vannak, szóval kicsit sem fogok a kardomba dőlni, ha neadjisten a harmadlagos gépben lévő évek óta kukázni tervezett (csak épp az új generációs kártya árak keresztbe tettek a terveknek) rx460-ra már nem jönne ki ez az új feature
Én kérek elnézést!
-
Dilikutya
félisten
Valószínűleg épp az újgenerációs árak miatt van használatban még annyi RX400 és RX500. A 470 és 480 amúgy a Steam szerint elterjedtebb, azoknak értelmezhető a sebessége is még.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Z10N
veterán
"Hány éves is az RX400-as széria?"
Teljesen lenyegetelen, mivel ugyanaz az uarch es ugyanaz a lapka."Szerintem vannak dolgok, amiket nyugodtan el lehet engedni."
Nem nyert. Lasd elobbi. Ilyen felfogassal minek egyaltalan tamogatni meg a GCN1-t?!"Ha meg ez tényleg ennyire univerzális lesz, akkor gondolom RX400-on is futni fog, csak nem reklámozzák külön"
Csak nem fog mukodni az "Rx500" optimalizacio, ami tok ugyanaz es csak egy driver id az egesz."gondolván, hogy manapság már senkinek nincs RX400-as kártyája."
LOL, ez komoly? Nezzel mar korul a vga piacon# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Alogonomus
őstag
válasz Dilikutya #89 üzenetére
Igazából egy FullHD 60 Hz-es monitorhoz elég volt 2021-ig egy GTX1050/RX460, de egy DOTA, vagy hasonló népszerű, de grafikailag nem megterhelő játékhoz még most is overkill egy olyan kártya. Sokaknak így nem volt igazán szüksége annál komolyabb kártyára.
Akinek kellett volna, az tudott volna venni az elmúlt években akár a GTX 16xx kártyákból, akár az RX 5xxx kártyákból tűrhető áron. Most persze más a helyzet, de tavaly október-november tájékán szálltak csak el az árak, addig egy most 300 ezres GTX 1660S 80 ezer forintért volt, de egy RTX 2060S is 120 ezer volt. Akinek kellett kártya, tudott venni értelmes áron. -
Dilikutya
félisten
válasz Alogonomus #93 üzenetére
Az tudott venni, akinek tavaly őszig kellett. Aki mondjuk a 11th gen Intel Core processzorokra várt, nem feltétlen akart előre VGA-t venni. Meg elmúlt években... azért ne legyen már hülye, aki nem vett 2 éve új kártyát.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Kansas
addikt
Minek van milyen alternatív verziója CP2077-ben?
Vagy ez csak nekem nem tiszta?Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Alpi.
addikt
CP2077-ben egy másik, de szintén szabadon használható Amd eljárás van a Fidelity FX CAS. Össze van kötve egy dinamikus felbontás állítással. 100%-on élesebb a kép (tényleg az, láthatóan szebb) lefele meg kezdődik a valamit valamiért játék.
Az FX CAS és ez az új ASR együtt fog majd működni a legtöbb helyen, ha tippelnem kéne.
Multiplatformság miatt. Gondolom én. Emiatt sem aggódnék az ASR támogatottságán sem régebbi RX-eknél. Hiszen még a GCN is fókuszban van...[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
addikt
Nekem az nem egyertelmu ebbol a bejelentesbol, hogy Intel cpu+nvidia gpu-val megy-e, mert a videoban amd ryzen cpu-kat emleget csak.
Elsore guglibol se derul ki, hogy intel cpu-val megy-e vagy valamilyen amd-s hardver azert kell a rendszerbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- E-roller topik
- Apple asztali gépek
- Crypto Trade
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Formula-1
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- eGPU tapasztalatok
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-