Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • auth.gabor

    tag

    válasz Tigerclaw #2 üzenetére

    Ahogy másik portálon már írtam volt... :)

    "A MÁV Informatika Zrt. magyarázata szerint az e-Ticket rendszer leállását az azt kiszolgáló tárolórendszer meghibásodása okozta, amely kezeli egy, illetve kettő lemez meghibásodását a tartalék lemezek bevonásával. Szerdán - viszonylag egymáshoz közeli időben - három lemez hibásodott meg, így a RAID-technológia nem tudta pótolni a kiesett lemezeket és az e-Ticket-et kiszolgáló lemeztömb leállt."

    ...ahha... nem volt beállítva riasztás...

    "A közlemény szerint a hiba észlelését követő bejelentés után a szállító cég azonnal megkezdte a helyszínen a munkát, azonban a meghibásodott diszkek cseréje sem vezetett eredményre, mert szoftverhiba miatt nem lehetett üzembe helyezni az új lemezeket."

    ...ahha... nincs mentés...

    "Amíg a hardver- és a szoftverhibát nem tudják kijavítani, és az új lemezek nem állnak rendelkezésre, nem lehet visszaállítani az e-Ticket szolgáltatást, illetve nem lehet felelősen megbecsülni újraindulásának idejét - jegyzi meg közleményében a MÁV."

    ...ahha... nincs backup rendszer...

    https://iotguru.cloud

Új hozzászólás Aktív témák