- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arra, hogy még a marhanagynál is jóval nagyobb világot építs töltőkénernyők nélkül.
(#170) martonx: Csak ugye az új konzolok az SSD-t itt nem erre használják. A kulcsszó a finomszemcsés adatmozgás. Ehhez hasonló eddig nem nagyon volt. Talán a Radeon Pro SSG volt az, ami megmutatta az előnyeit, de ugye nem gaming célzattal. Viszont maga az alaptechnológia nagyon is alkalmas a játékokhoz. A Sony rendszerével sokkal nagyobb világok tervezhetők, mert azért a tipikus problémákat kiszűri. Például azt, hogy minden textúrabeolvasásnál törölni kell a cache-eket. Ez tényleg elég nagy gond, ha nem kezelik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Chaser
titán
ps4 pro is gyengébb a one x-nél, mégis tudtak sok jól megcsinált játékot mutatni, programozás kérdése is
nagyon nem érint már a konzol, azért kicsit soványkák ezek a hw-ek sztem a következő 4-5 évre_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Kansas
addikt
Ráadásul egy ideje már durván belassult a játékok fejlődése és nem látom, mitől lenne szükség 16GB-nál több RAM-ra(RT sem RAM zabáló tudtommal), akármilyen sebessége is van... illetve de, a szarul optimalizált játékok esetén, de azokból konzolon lényegesen kevesebb van, mint PC-n, hisz többnyire nem opció a bővítés, és ezzel összefüggésben pontosan tudott a célhardver, amire optimalizálni kell.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Tetsuo
aktív tag
"Illetve szvsz a grafikai minőség, textúrák minősége már mostani konzolokon is annyira kifinomult, hogy gondolom ez a párszoros (kétszeres + tömörítés) memória méret növekmény bőven elég lesz így is a nagyságrendi látványbéli ugráshoz."
Ez ellentmondás. Valójában minél jobb minősége van a grafikának, annál többe kerül a még jobb minőség. -
arty
veterán
Már a ps1-2 korszakban is volt "egyfajta" textura tömörítés, de majd ez a mostani minden eddigit 6 nagyságrendel felülmúl - nos, én ettől csodát nem várnék.
Azt sem zárnám ki, hogy a tex tömörítés hatékonysága az előző genben jobban nőtt, mint fog most. Ezesetben még gyászosabb (lesz) a helyzet a csak dupla ram-növekedéssel.
Azt aláírom, hogy a texturafelbontás elég jó volt a mostani genben, de a render-felbontás növekedése további tex-felbontásnövekedést igényel. Az xbox one x a korábbi 8 helyett 12 giga rammal jött, az ms "valamiért" indokoltnak látta a +50% növelést. És/de most, hogy a gpu erejét duplájára növelték, elég lesz a +33% ?! (xox-hoz képest)
Teljesen világos a helyzet: ennyi fért most a büdzsébe, a ddr6 drága.
Kompromisszum mindig van, most ez lett az áldozat.Nem arról van szó, hogy az ssd-t okosan használva nem lehet csökkenteni a veszteségeket Lásd még: a gyenge jaguár cpuk ellenére is rengeteg problémát megoldottak a konzolokon ebben a genben... de remélem azt te sem tagadod, hogy biztosan volt gond, amit meg nem
A bővítésesdi meg utolérte a konzolt is, végképp - a pró gépek megjelenésével.
És onnantól az alapgépesek szívnak. (a prósok is: kifizették.... aki meg erre azt mondja, hogy boldogan tette: irány a pécé!)"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
PuMbA
titán
"Ha most előveszel egy 8-10 éves játékot, nem azt mondom, meg lehet mondani, hogy egy mai játék valamivel szebb, de közel se mellbevágó a különbség"
Néhány játék azért villant, például a Red Dead Redemption 2-ben a globális fénykezelés / időjárás rendszer eléggé durva, de az új konzolok fogják elhozni a várt grafikai ugrást...mert ugye a sima Xbox One elég ergya lett a DDR3 VRAM-mal és azon is futnia kellett mindennek.
[ Szerkesztve ]
-
Tetsuo
aktív tag
Szerintem még nagyon messze vagyunk a realisztikus látványtól. Most azt mondod a mai játékokra, hogy hűha, de 20 év múlva megmosolygod azokat.
Hogy a játékfejlesztők nem lépnek komolyabbat és nem történik nagyobb fejlesztés, és emiatt nincs nagy különbség x éves játékok között konkrét időt tekintve mondjuk az utóbbi 10 évben (már ha így gondolod), akkor az megint csak a visszavett hardvert igazolja.
Persze, vannak jobban sikerült játékok, meg trükkök, amivel olyan, mintha... bizonyos helyzetben, de szerintem nagyon tré egy GTA 5 méretű pálya grafikája és pláne mozgása, fizikája és a hangzás is bőven fejlődhetne stb. sok nagyságrendet, nem kicsit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lightyear - befektetési app
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Android szakmai topik
- További aktív témák...