Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
Ezt nem negatívumként írtam, de persze csak bele kell kötni. Azért írtam le, mert írta a cikkben hogy pontosan nem tudja mi van benne. Hàt ez. Ennél meg ugye màr van bőven erősebb mobilchip. 1-2 éve le lettem hurrogva mikor azt írtam hogy a Shield még mindig a legerősebb SoC-t hasznàlja, és akkor màr SD835 volt a telókban.
Nintendonak bejött, ennyi. A HW és SW is nyereséges az elejétől fogva. Megteheti mert semmilyen konkurenciàja nincsen.Mobilon meg végre eljutottunk oda hogy a PS2 jàtékok is futnak rendesen SD855-től felfelé, ez szerintem tök jó dolog.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Tigerclaw
nagyúr
A Lite megjelenéséig a fejlesztők többségét nem érdekelte, hogy milyen mértékben használható, élvezhető kis képernyőn a játéka, hiszen a Switch platformon mindig ott volt a dokkolás lehetősége. A portolt címek meg eleve PC-ről vagy másik konzolról jönnek, ahol eleve csak nagy kijelzőre terveznek. Most is hiába van Lite, jóval nagyobb piac a klasszikus Switch, vagyis nem várható, hogy elkezdenek majd direkt Lite-ra optimalizálni. Persze lehet hogy van aki pont abban lát majd piaci rést.
Mondhatni, a Lite előtt a handheld mód arra volt kitalálva, hogy ha épp utazol, vagy épp nem szabad a TV, akkor is lehessen játszani kicsit. Amolyan másodlagos, tartalék mód volt és úgy is kezelték. Persze vannak játékok, amik szépen játszhatóak kis kijelzőn is. Ahol csak a látvány csökken, azzal nincs gond. Ahol már a játszhatóság is komolyan sérül, az probléma lehet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.