Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz WaG_Gaming #32 üzenetére

    Olvass vissza akár ebben a topicban is, vagy nézz meg pár 3ds vs Switch összehasonlító videót, mind ugyanazt mondja:
    A Switch hordozható ugyan, de kb. mint egy tablet: vonaton, szállodában, otthon a szobába félrevonulva tökéletes, de pl. BKV-n már nem kapod elő, mert ahhoz nagy és macerás előszedni a tokjából, míg a 3ds megfér a zsebedben, mint egy okostelefon és akár 5-10 percet is tudsz játszani vele, amíg a buszra vársz.

    A Nintendo a Switch Mini-vel a kiöregedett 3DS vonalat akarja leváltani, azaz olyan handheld konzolt dobnak (majd) piacra, ami a "buszmegállóban előkapom" hordozhatósággal rendelkezik.
    Egy ilyen konzol persze nem egyenrangú egy Switch-el, mert kisebb a képernyője, valószínűleg nem lesz hozzá alapból dokk, még az is lehet, hogy gyengébb lesz a felbontása és a gpu, stb.
    Viszont akik egy már meglévő Switch mellé veszik - és az első adagot ők fogják venni - azok nem azt nézik, hogy ár/értékben jobb-e a Switch-nél, hanem hogy a már meglévő Switch játékaikat tudják-e vele "buszmegállóban előkapom" módban játszani. Ha igen, akkor ez az első körös vásárlói réteg meg fogja venni a Switch Minit 300USD-ért is.

    A második hullám persze már az a réteg, akik még nem rendelkeznek Switch-el, számukra már nem mindegy az ár, ilyenkor szoktak a cégek "akcióban" árat csökkenteni (az eredetileg kalkuláltra). Így a második körös vásárlóknak már leviszik a Switch Minit a 3DS árába (kb. 200USD), az eredeti Switch pedig megmarad 300USD környékén.
    Tehát nem arról van szó, hogy a Minit az idők végezetéig a Switch árában adják, hanem először lehúzzák a fanokat és csak utána csökkentik az árát.

    Ez egy bevett marketing módszer, ezzel ugyanis nem csak extra bevételt generálnak, de gátolják a kezdő készletek szétkapkodását is.
    Ha egy termék körül túl nagy a hype, akkor a gyorsan kifogyó kezdő készletek vásárlói elégedetlenséget szülnek, azaz romlik a márka megítélése (lásd: PS3 startja). Ráadásul a termék ára ugyanúgy felmegy, csak nem a gyártó fölözi le a hasznot, hanem a "sorbanállók", akik felvásárolják a készleteket, aztán ebayen árulják ugyanazt felárral.
    Ha viszont kezdetben megnyomják az árat, akkor a márka értéke nem romlik, legfeljebb a többség azt mondja, hogy "jó ez a cucc, de nem ennyiért". Ezzel a termék startjakor elérik, hogy a vásárlók vagy emelt áron vegyék a terméket, vagy a klasszikus "attention, interest, desire, action" négyesből a "desire" szakaszban várják az árleszállítást, azaz sóvárogjanak a termék után és az első árcsökkentés hatására be is vásároljanak belőle.

Új hozzászólás Aktív témák