Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Sejtettem, hogy lesz valami hasonlo okorseg, bar megmondom oszinten, en kicsit okosabb probalkozasra szamitottam, illetve picit nagyobb "inteles hatszelre". :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Abu85 #12 üzenetére

    Igen, ilyen amator modon az, ezert gondoltam ra, hogy lesz valami, csak profibb.
    Mondjuk nem ilyen rohejes "sebezhetoseg", hanem egy mukodo Spectre implementacio, nem ceges keretek kozott kiadva (intel, startup, akarmi), hanem valami random githubon, meg utana erre felhivni valami influencer figyelmet, aki kitweet-eli es kesz.
    Egy valos korulmenyek kozott, konnyen reprodukalhatoan mukodo Spectre implementacio eleg nagy arculcsapas lett volna az AMD-nek, mivel eleg magabiztosan allitottak, hogy kozel lehetetlen kihasznalni a sebezhetoseget AMD procikon.

    Ennel a mostani esetnel nekem eszembe sem jutott, hogy az intel allhat mogotte, ez nagyon amator probalkozas volt.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Bici #23 üzenetére

    Par % arfolyammozgas volt, szoval szerintem amit akartak, azt igazabol elertek. Reszvenyt vettek gyorsan, 2 nap mulva visszamegy szepen az arfolyam, aztan rohognek a markukba.
    Az En banatom inkabb az, hogy ha egy ennyire amator manipulativ borzalommal el lehet ezt erni, akkor eleg nagy szarban van az egesz ipar, mert innentol minden gyorsan meggazdagodni akaro verpistike ezzel fog szorakozni, aminek szerintem egyetlen vegkimenetele letezik:
    Az elejen folyamatos panik es reszvenyingadozas.