Új hozzászólás Aktív témák
-
Despy
tag
válasz South Velen #9379 üzenetére
Service menu>>End mode>>Audio tuning
Itt mindent be tudtok állítani!
Eddig senkinél nem láttam ezt hozzászólásban, hogy itt mókuskodott volna bármit is, hát én kipróbáltam. Vesztenivalóm nem volt, mivel a v10d-vel még a szomszéd szobában is hallották azt akivel beszéltem. Addig csökkentettem a hangszóró hangerejét 12500-ról 6500-re amig megfelelő nem lett. Nekem így jó. Egyébként ebben a menüben mindent tudsz állítani: füllhalgató hangerejét, külső hangszóró hangerejét stb. Csak arra figyelj, hogy ha beállítod gyere ki a menüből és a végén lesz egy save to file opció. Arra klikkelj rá, különben visszaugrik a gyári értékre.''a fémet nem fogja érdekelni, hogy kohómérnök vagyok-e stb...'' by RGB
-
zack
nagyúr
válasz cLeanLess #9399 üzenetére
Érdekes... Egyszerű...be kellene rendelni tőlük egy feketét magyar garival, és ki fog derülni. Annyira azért nem olcsó, teljesen reális az ára.
Despy:
Ilyen módosításra ne ösztönözz senkit. Te megcsináltad, segített. Pont. Iszonyat könnyű elkúrni ott a telefont hardveresen. Ha elállítod, nem fog visszaállni Factory Reset után se, maradni fog úgy, ahogy beállítottad. Ha pedig több dB adsz pl. a hangszórónak a gyári értéknél, közel se biztos, hogy nem fog degradálódni.
Tehát ezt a részt mindenki tartsa szem előtt, és ne piszkálja![ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
sBc
aktív tag
-
South Velen
addikt
Köszi, de ebben most egyetértek zack-kel, nem szívesen piszkálnám ezeket az értékeket, és nem is ajánlom senkinek, mert bár van reset to default menü, de addig is degradációhoz vezethet, ráadásul sokat nem segít, ha csak túlvezérlem az adott hangeszközt, attól még az hardveresen gyenge marad.
-
Despy
tag
válasz South Velen #9408 üzenetére