Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Demonlaci2

    tag

    válasz BakyG #855 üzenetére

    Köszönöm a hozzászólásodat, remélem már tényleg a szervizben van, az Edigital emailben és telefonon is ezt mondta. :F

  • 5423r

    tag

    válasz BakyG #855 üzenetére

    Ne haragudj, de a te készüléked tuti azért ment olyan gyorsan,mert alig csináltak valamit. Talán csak szoftvert?

    Az enyémen az értesítési led nem működött, és volt 2 illesztési hiba.
    Előbbin 1 hónapig ültek, utóbbi 2-höz csak azután nyúltak, hogy nem vettem át, és beszéltem egy Lenovo szerviz managerrel.
    A két illesztési hibából vegül az olcsóbbat (fekete kamera keret) egy hátlap cserével orvosolták. Szóval szólnék mindenkinek,hogy az hiba.
    A másikat,hogy gyakorlatilag a képernyő üvege rövidebb, mint a készülék. Le se szarták. Végül sikerült csereutalványt kiharcolnom, de abból direkt csak magyar nyelvűt adtak, mikor tudták hol vettem, és az üzlet kérésére azonnal tudtak küldeni szlovák nyelvüt. Érdekes.
    Megjegyzem több kiállítási darabot, és csere darabot is ellenőriztem, egyiknél sem volt a képernyőnél rés.
    A hátlapi probléma sokszor előfordul, de megtudták csinálni tökéletesre.

    Szóval akinek szervizelni való telefonja van, készüljön fel. Az ügyfélszolgálat normálisnak tűnik, de a papíros gondból kiderült, hogy ők is telemaxosok.

    Szóval sajnos én távoztam a Lenovo Vibe Z2 Pro klubjából, pedig imádtam volna a telefont, ha tökéletes.
    Ha bárkinek problémája van a szervizzel irány a Montevideo utca 16!

    Bocsi, a hosszu rinyálásért. :DD

Új hozzászólás Aktív témák