Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hajbel

    addikt

    válasz X2N #113 üzenetére

    Szvsz az igazság kb. félúton van. Nagyon jó technológia, de jelenleg talán túl sok erőforrást emészt fel a fejlesztők részéről és fps-t a felhasználóknál. Battlefieldben is több patch arra ment el, hogy hibrid RT-vel váltsák fel a rendes 1 sugarast, mert túlságosan zabálta az erőforrást, túl nagy droppok voltak. A Metro esetében, ami bugok szempontjából egy fostenger, több patchen keresztül ugyanúgy RT, DLSS optimalizáció ment, miközben a játék meg kifagy, az ellenfelek pedig futnak egy helyben a fallal szemben stb.

    "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

  • Kristof93

    senior tag

    válasz X2N #113 üzenetére

    Azért marhaság mert megfizethetetlen hardveren sem fut értékelhető sebességgel. Nvidianál a chip több mint fele erre van feláldozva, és az eredmény 1 db effekt (mert több párhuzamosan nem megy), alacsony felbontáson, rossz minőségben. Ez nem filmes cgi.

    A crytek pénzügyi szituációja és a RT között abszolút semmi összefüggés nincs, ne röhögtesd magad. Egyedül ők tudták hozni a valós idejű, jó minőségű gi-t xbox one-on, egyedül ők tudnak sugár követett visszaverődést vega56-on. Mindez a hibrid voxeles megoldásuk miatt működik, amit az RTX nem is támogat jelenleg!

    Az pedig, hogy te mit tudsz vagy nem tudsz csinálni egy offline path tracer-el és több nap szimulációval - mi köze van ennek a játékokhoz? Semmi. Több évtizedbe fog telni mire a számítási teljesítmény eljut oda. Fogalmad sincs hogyan működik egy valós idejű motor, milyen megkötések vannak.

Új hozzászólás Aktív témák