Új hozzászólás Aktív témák
-
hajbel
addikt
válasz kikikirly #20 üzenetére
Ja, csak a jelenetek optimalizálása több időt elvesz, mintha nem raytracing jelenetek lennének, a nagy erőforrásigény miatt. Ezért sem sikerült normálisan optimalizálni még egyik játékban sem.
(#14) qad: Kivéve ha freesync tv vagy monitor a megjelenítő.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
válasz Vitamincsiga #106 üzenetére
[link] Az XT-ben lesz GCN is, a sima 2070-ben nem. Érdekes. Azt meg ugye nem tudjuk, hogy a konzolban mi lesz. Egyébként senki sem mondta, hogy 8K 120 fps lesz, ezek minden külföldi hírben vesszővel elválasztva jelennek meg, úgy, hogy 8K, 120fp, RT.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
Szvsz az igazság kb. félúton van. Nagyon jó technológia, de jelenleg talán túl sok erőforrást emészt fel a fejlesztők részéről és fps-t a felhasználóknál. Battlefieldben is több patch arra ment el, hogy hibrid RT-vel váltsák fel a rendes 1 sugarast, mert túlságosan zabálta az erőforrást, túl nagy droppok voltak. A Metro esetében, ami bugok szempontjából egy fostenger, több patchen keresztül ugyanúgy RT, DLSS optimalizáció ment, miközben a játék meg kifagy, az ellenfelek pedig futnak egy helyben a fallal szemben stb.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia