Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz #65675776 #21 üzenetére

    Értem az érveidet és el is fogadom az állásodat. Ettől függetlenül kíváncsi leszek, hogy lesz-e értelmes felhasználása ennek a technológiának (a drónos jó példa lehet mondjuk, végső soron a videóban is "ezt" tesztelték), mert szigorúan egyensúlyi megközelítésből én továbbra is látom értelmét és továbbra is azt gondolom, hogy nem egy "jajj de marhára unatkozom, mi lenne ha terveznénk helikopter lábakat" projektnek gondolom főleg így a nagy nyilvánosság előtt, biztos, hogy legalább valamennyire végig gondolták hol és mire akarják majd használni.... :K

    A Lynx-szel végzett leszállás egy kísérleti repülés volt, messze a normál üzemeltetési viszonyokon túl. Természetesen a hajón is válogatott személyzet volt, ahogy a helikoptert is berepülőpilóta vezette. A mindennapi használatban ilyen körülmények között nem engedik, hogy a hajót megközelítse a helikopter.
    Ez tiszta sor, utána olvastam, hogy miről is volt szó, pusztán a hajó "adottságaival" nem voltam tisztában. Viszont jól szemlélteti a "mozgó platform" elnevezés eredetét. :DDD

    Már írtam, hogy ilyen esetekben is csak érintés van stabilizálási céllal, a terhet továbbra is a rotor viseli.
    Én úgy gondoltam, hogy ez az érintés, azért komolyabb a nagyobb stabilitás végett, tehát azért rendesen ráterhelik a gépet a felületre (felhajtóerő csökkentésével)...

    A videoban levő egyetlen élő példa meg nem igazán értelmes. Miért mellé teszi le, ha tisztán le tudna szállni a platformon?
    Mert gondolom nem akartak minden helyzethez külön "tesztpályát" készíteni. Gondold oda, hogy nincs ott platform. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák