Új hozzászólás Aktív témák
-
Zé.
tag
válasz Polarstar #38 üzenetére
Kétségtelenül az egyik leginnovatívabb kísérleti megoldás. Ha viszont a gyakorlati,
ár/érték arányt nézzük, a három kerekű elképzelések olcsóbbak lehetnek. Ebben a
szegmensben kulcskérdés az ár. A probléma az, hogy a kívánatos akku drága.
Akkor inkább használt autót vesznek az emberek. Érdekes, régebbi fejlesztés pl. a
Toyota i-Road, amely nem autó, nem motor, személyes mobilitási eszköz: [link] [link] stb.
Persze ez is drága. Jóval olcsóbban, egyszerűbben, lenne piacképes. Sok hasonló,
nagyon design-os, futuriszikus koncepció elképzelés van. A kínai háromkerekes verzió
inkább furgon, mint vonzó termék. Egy új, minőségi Kellys Tygon 70 pendelek
elektromos kerékpár ára 1,2 millió.Tehát tömegcikk olcsó akkuval lehetne, ólom akkuval nagyon nehéz lenne a háromkerekű. Vannak különböző lehetőségek, pl. a helyi járatú
E-buszban szuperkondenzátorok. A metanolos üzemanyag cella továbbfejlesztése,
lehetne a megoldás, de ezt is olcsóbbá kellene tenni ehhez az elképzeléshez. Pedig az elektromos motor lehetne a legolcsóbb meghajtás. Minden évben vannak az akkumlátor fejlesztésben reménykeltő bejelentések, de áttörés egyenlőre nincs. A gazdagabb,
nyugati országokban a kerékpár eladások döntő többsége már elektromos rásegítésű.
Ez roller topik, a használhatóbb, nagyobb hatótávú, csúcs roller teszt is megígérte Bog.