Új hozzászólás Aktív témák
-
Cythyel
senior tag
én még mindig azon vagyok hogy van amit megéri felhőbe küldeni, vonatkozik ez játék és más számításra is, de egyes játékstílusoknál szerintem sosem lehet azt az alacsony latency-t elérni felhős számítás esetén amit ne lehetne észrevenni, konkrétan az akciódúsabbakra kell itt gondolni mint az fps, vagy a verekedősök, még az autóversenyeket is ide sorolnám, egy körökre osztott rpg pl simán el mehetne ott, de egy god of war már nem
-
Cythyel
senior tag
0.1mp a limit ami felett már idegesítő tud lenni, tapasztalatom hogy a koca játékos is észreveszi hogy nem 40ms az általa játszott mmorpg-ben a ping hanem 100ms, főleg ha épp nagy akció van, szal szerintem amíg nem tudnak stabilan 100ms alá menni az elküldött parancs és a visszakapott kész render frame között, addig számomra biztos halott a felhős game
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Z170 Pro Gaming, Intel Core i5-6500, 16GB Kingston HyperX 2133MHz félkonfiguráció (használt)
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD