Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Ribi #10 üzenetére

    Kalózkodás ellen meg előfizetéses modelhez azt gondolom nem szükséges technikailag ilyen brutál és késleltetés problémás megoldás, hogy mindent a központban futtatunk. Ha a játék a késleltetésre nem annyira kényes részeket a szerveren futtatja, vagy akár csak ha bizonyos adatokat mindig netről töltöget be játék közben, akkor nem valószínű, hogy valaki készít egy "törést", ami offline menne, mert vagy szinte lehetetlen, vagy csak túl nagy munka, és ahhoz képest aligha termel elég pénzt. (És akkor még ott a multiplayer sok játékban, ami megint nehéz ügy lehet tört változattal.) Ha pedig a felhős játék platform normál, azaz nem felhő-exkluzív játékot futtat, akkor semmit nem ér mint kalózkodás elleni védelem, hiszen az emberek beszerezhetik a normál "hazavihető" változatot törve, mint eddig is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák