Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Oxide Games előbb tanuljon meg játékot csinálni.Stratégiai játékba nincsenek roncsok,repülőgek lezuhanás helyett, gagyi robbanásba tűnnek el.Fizika,részletességbe Supreme Commander(2007) felmossa a padlót ezzel a fantasztikus játékkal,töredék számítási kapacitásból.
    Ráadásul 2016-os megjelenés óta nem kezdtek ezekkel a hibákkal semmit.Ez azt jelenti hogy a tisztelt fejlesztők nem is tudják hogy ez probléma, á'la mérnöki szemlélet.
    Ilyenek inkább húzzák le a rolót, világ összes pénzét a seggük alá rakod se fognak értékelhető játékot letenni az asztalra,akkor meg minek....
    Pedig a motor tényleg jó, szó is volt róla hogy más fejlesztők készítenek vele játékot, Unreal Engine 4,Cryengine,Unity stb hasonlóan,ebből 4 év alatt nem lett semmi.
    Szvsz tobzódnak itt a bajok.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Shing #2 üzenetére

    Igen a motor tényleg jó.Youtube Gameplayek alapján baromi sok egységet képes megjeleniteni, lézerlövedékek is gyönyörűen megvilágitják a talajt/környezetet stb.
    Van benne potenciál, de ahogy te is mondod ha nem készülnek vele játékok mi értelme van?
    Vagy a licenc üzleti modelljével van gond,vagy játékot késziteni nehéz vele(Respawn is ezért ragaszkodott Fallen Ordernék Unreal 4-hez Frostbite helyett),
    vagy ami még rosszabb ezek kombinációja áll fenn.
    Tazsam01:
    +1 :)

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Abu85 #5 üzenetére

    ,,Nitrous fő előnye, hogy több ezer shadow casting fényforrást kezel. A Frostbite ami még kezel nyolcat, de a legtöbb játék kettőt-hármat használ.''

    Király de a mai AAA kategóriás játékok 90+% világon semmi gond nincs a fényekkel.Ha 8 fényforrással tudnak hozni közel fotó realisztikus fényeket(még csak nem is Raytracingről beszélünk) ki nem carja le hogy a Nirous több ezret is kezel.....
    Jól látszik hogy a gyakorlatba ez senkit nem érdekel, ha kézzel fogható előnyt jelentene, más motorok is több ezer Shadow Castingel tudnának dolgozni.

    ,,Ennek a motornak nem az a legfőbb előnye, hogy rengeteg objektumot jelenít meg. Ez az explicit API-k óta nem probléma. De korábban sem volt annyira nagy gond az instacing miatt.''
    Légyszives szólj a játékfejlesztőknek is, mai napig eltűnik minden játékbe kb 30 secen belül a vér,töltényhüvely, törmelék darabok(Control DX12) stb.Ha ez ennyire nem jelent gondot legalább az optionsba tegyenek ON/OFF vagy duration állitási lehetőséget.

    ,,Nagyon drága a Nitrous licence. Alapvetően csak azoknak van értelme megfizetni, akik stratégiai játékot csinálnak, mert ott van döntően előnye ennek a rendszernek. Stardock például licenceli is, de ugye a Stardock kb. a stratégiai játékok piacának utolsó mohikánja. "

    Játékot mikor adnak ki vele?

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz kikikirly #10 üzenetére

    Visszatérve a drága licencre, nem lehet azt mondani hogy ez egy jól működő megoldás.
    Oké hogy egy játékból relativ sók pénzt tudnak behúzni,de ha egy cég hajlandó ezt megfizetni,aki ráadásul nem futószalagon gyártja a játékokat.
    Prohardveres cikkek alapján,nem kevés pénzből készült el a motor,befektetők szeretnék viszontlátni a pénzüket, ennek így mi értelme???

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák