Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
0P1
aktív tag
Én a felelősség kérdését inkább a 3-as és 4-es szintű kocsiknál látom problémásnak. Amig
vannak kezelőszervek a kocsiban, szerintem állandóak lesznek a viták arról, hogy egy baleset ezért következett be, mert a szoftver hibázott, ezért kellett 'belenyúlni' a sofőrnek manuálisan, (de már későn), vagy épp az okozta a balesetet, hogy a sofőr beavatkozott, a szoftver simán megbirkozott volna a helyzettel.
Ezt a problémát csak az 5-ös szint fogja megnyugtató módon megoldani, amikor már fizikai képtelenség lesz beavatkozni.A 3-as és a 4-es szintet ki is kellene hagyn szerintem,.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések