- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Auratech #293 üzenetére
Erről van szó. Ha majd meglesznek azok az akkuk, mennyit fognak érni a mostani akkukkal szerelt autók? Minél dinamikusabb a fejlődés, annál nagyobb az avulás. Én kivárom azt a szintet, ami az én elvárásaimnak megfelel. Addig még sanszos, hogy lesz egy hibridem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
k-adi
nagyúr
válasz Auratech #293 üzenetére
"Ha a benzineseknél technikailag 30l lehetne a max. vagy 3500 Ft lenne egy liter keró, ott is kellene trükközni vastagon a mimennyivel.."
na ja, épp ezért amíg a villanynál is trükközni kell addig nem "igazi fejlődés"még várni kell 4-5-6 évet után már szerintem lesz 1-2 jó vétel már
-
Noukoum
veterán
válasz Auratech #293 üzenetére
Csak az a baj hogy most sem gond a hatótáv. Az hogy a magyar sofőrök néhány százalékának kevés az egy dolog, ettől még nem lesz valami egy nagy probléma. Fennáll a jelenség hogy autóneppereknek meg németbe járó melósoknak akik nem állnak meg pihenni azoknak nem jó stb.
De egyébként ez egy túlhypeolt sírás elsősorban azoktól akik utálják a villanyautózást. Akik most a hatótáv miatt sírnak, azok akkor is sírnának ha 3000km-t tudna elmenni egy villanyautó 1 töltéssel. Csak akkor más miatt.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
dabadab
titán
válasz Auratech #319 üzenetére
Mi a repedt répának árulnak olyan eszközt, amit csak szabályellenesen lehet rendeltetésszerűen üzemelni.
Ez hogy jött ki neked? Nekem eddig csak olyan autóim voltak, amik a sebességhatárt betartva is rendeltetésszerűen üzemeltek.
Sőt, a viszonylag magas végsebességük kifejezetten abból adódott, hogy a váltó legmagasabb fokozatának olyan az áttételezése, hogy autópályatempónál is viszonylag alacsony, optimális fordulatszámon működhessen a motorjuk.
Vagy szerinted az kellene, hogy csak kettes legyen az autókban és 130 tempónál max fordulatszámon pörögjön a motorjuk?
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Auratech #328 üzenetére
Viszont gazdaságossággal... indokolni, technikai paraméterekre hivatkozni versenyautós végsebesség, menetdinamika, futómű esetén álszent hazugság.
Ahhoz képest nem sikerült igazán ellentmondani, de tessék, itt az alkalom: szerinted hogyan kellene áttételezni a váltót? 130-nál mennyit forogjon mondjuk egy dízel?
Egyébként meg nem tudom, hogy milyen extrém teljesítményről beszélsz, pl. Mo-n az eladott új autók java része most ilyen 1.2 turbo meg hasonló motorokkal megy, az az extrémtől elég messze van (az általad idecitált nyolcvanas évek N csoportjában pl. a Renult 5 Turbo 900 kg volt, 350 lóval).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Somatom
veterán
válasz Auratech #335 üzenetére
Igen, ehhez át kell kapcsolni az agyat másik üzemmódba, ami nem mindenkinek megy. Pl. ha személyautóval utólérek egy 89 -cel előző kamiont, akkor szép nyugiban megvárom, amíg befejezi az előzést. Sokat mosolygok a villogókon, ökölrázókon. Kamionosként tudom, hogy tök fölöslegesen feszengenek, mert azt a kamionost egyáltalán nem érdekli egy pattogó matchbox. Villogással csak annyit érnék el, hogy jól ki lennék röhögve.
Egyébként az új tachográfok valós idejű telemetriára is képesek. Sőt, mi 28 napra visszamenőleg is büntethetőek vagyunk. Ezt kéne minden szgk. -nál is alkalmazni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G