Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mekker

    őstag

    válasz koop6 #7 üzenetére

    Mivel lényegében egy mozis forgalmazó van itthon (CC). Ők pedig szépen kikuttaják, hogy hány fingósviccnek kell szerepelnie egy filmben, hogy az jól szerepeljen.

    Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

  • totron

    addikt

    válasz koop6 #7 üzenetére

    Melyekre van rálátásod? Olvashatunk erről bővebben?

    (#13) BaJaZo, ma is van mondanivaló, csak sokkal nagyobb a zaj és már a keresés elején elfáradsz ez aztán a kedvcsináló. Az egységnyi befogadónak, aki azt eszi, amit elé raknak jó, a forgalmazóknak is, hiszen nem kell sokat letenni az asztalra, nincs magasan a léc. A képregény-adaptációkhoz intézett véleményeddel tökéletesen egyetértek. Nem szabad elvenni hagyni a kedvet, csak megfelelően ritkán kell a jól megtalált művet megnézni. soksikert.com

    (#8) nozs23, megtalálja a közízlés és a alapvetően a filmgyártás a maga útját a létezéshez. Azt mondod nem termeli ki, a szekér mégsem áll, finoman szólva. Vesd össze még csak nem is egy elvetemült és végletekig elvontnak becézett művészfilmmel, hanem csak egy nem blockbusterrel: forgalmazás hiánya, beszerzés lehetetlensége, megbízhatatlan imdb-pontozás - rendre ez a sorsuk a felnőtteknek szóló filmeknek. A legkönnyebb helyzetben a közízlés síkján mocorgók vannak, úgy gyártói, mint fogyasztói - na és ide tökéletes a fogyasztó kifejezés, annak minden pejoratív csengésével - oldalon, a platform mindegy, a gépezet olajozott. A nonblockbuster esetében is mindegy a platform, minden korban és módszerrel összehasonlíthatatlanul kisebb a terjedés, a közönségszám, a megtérülés, s így az eleve elkészülésekre eső nemelkészülések aránya vagy akár az ismertségük. Nem jó ebben az arány, mert a mindenkire lövő blockbuster boldogítja azokat is, akiknek fáj, ami meg nekik felelne meg, sokkal kisebb arányban jön szembe velük, akár célzott és kitartó keresések alkalmával is. Így és innen nézve igazán nincs itt semmi változás, hacsak nem az egyre növekvő bolygólakossághoz igazodó üzleti vetület. A tudatos filmnéző a dömping számaihoz képest arányosan árnyalatnyival jut csak több csemegéhez, mint az analóg korban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák