Új hozzászólás Aktív témák

  • podtibi

    senior tag

    válasz #69523456 #63 üzenetére

    A raytracing valósággá vált már akkor amikor még nem is létezett. Ezt bizonyítja be olyasfajta játék mely képes volt nvidia raytracing nélkül is raytracing lenni.(Címére már nem emlékszek.)Nem kellett ehhez az nvidia.
    Ahogy dlss is létezett már dlss előtt. Ugyanis az nvidia driver-en belül már a dlss előtt is lehetett teljesítményen változtatni. A jelenlegi dlss csak annyiban különbözik hogy 2-3 kattintás az egész. Már most marketing-en alapszik az egész videókártyapiac, de ez csak egy a sok közül. A fejlesztőknek kevesebb a munkájuk mert "jobb" kártyák jönnek ki.

    Már most röhej az egész. Rohadt sokan észre sem veszik hogy xarik az nvidia/amd a játékfelhasználókra kártyatéren. Az hogy több mindenre képes a kártyájuk, az csak a marketingen segít, tehát nem jelenti az hogy a jobb teljesítményre szükség is volna.(Nem mintha olyan oltári teljesítmény előrehaladások történnének játék téren.) Amíg fejlesztegetjük a gépünket addig észre sem vesszük hogy van jobb dolga is az embernek minthogy a gépével foglalkozzon. De hát ilyen az ember. Kényelembe merül.

    Egyetlen egy okból választanék mindig intelt amd helyett, hogy ismerem. Pont attól hogy elfogadom a hibáival együtt. Viszont nividia és amd között elgondolkodnék, de dönteni se igazán tudnék, ha nem vettem volna 3080ti-t.(Ennél jobbat viszont már nem fogok venni. Ott rohadjon meg az nvidia/amd a pénzével.)

    [ Szerkesztve ]

    Ezt inkább rád bízom.

Új hozzászólás Aktív témák