Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz Blazs120gl #96 üzenetére
Jó jó,de implementációkkal nem lehet játszani.Valami játékba nem akarják használni is?
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
válasz Blazs120gl #100 üzenetére
Megvan mindkét játék.Elég jó fizikájuk van,de szerintem CPU számolja.Pl. GTA 5-be ugyanúgy eltűnik a földet érés milisecundumába a betört autó üvege.A helikopter mikor felrobban, több darab kiszakad belőle de ezek a kiszakadó darabok is eltűnnek a levegőbe.Számomra ezek is messze vannak attól amit a Mafia 2,Fallout 4-be látni( ezekbe minden lehullló törmelék megmarad, Mafia 2-be kikapcsolod Nvidia PhysXet ugyanúgy a levegőbe eltűnik a törmelék,üveg stb. földre már nem érkeznek le).Végig olvastam linket, sehol nem írják hogy GPU vagy CPU számolja, én meg csak mezei játékos vagyok, nem szoftverfejlesztő.Tény hogy GTA sorozatnak van az egyik legjobb fizikája,de jobbat is el tudok képzelni.Ha GPU-val van számolva,akkor a minősége messze elmarad Nvidia megoldásától.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
válasz Blazs120gl #90 üzenetére
Persze van trükközés CE-ben is a rombolhatóságnál, de a végeredmény a lényeg, ha kitartóan lövöm, vagy gránátozom , akkor szétesik az adott ojjektum. Vagy gránátra szétrepülnek a tereptárgyak.. a tömegüknek megfelelő mértékben. AZ UE-ben kb. 3 klikkentés bármit rombolhatóra készíteni, főleg Physx-el. Ehhez képest kb. semmiben nem lehet ilyesmit látni. Még az UE4-et jegyző Epic se építi be a cuccaiba... Fortnite, Paragon.. (Ugye a Physx az nvidia cucc, ezért AMD VGA-kon nem túl használható) Én egyébként pont a Physx (meg a 3Dvision) miatt vettem annó Nvidia VGA-t. Witcher3-ban már ugye Gameworks van, be is van kapcsolva, ott elég 60 FPS is, cserébe van destruction, meg néhány hasonló fizikai efekt hairworks stb.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming