Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz berVi #9 üzenetére

    Veled ellentétben én épp most végeztem a teljes riporttal, és jelentéssel.
    Eléggé kiábrándító...
    A csodás Lumiák (Devices & services) és a térkép (Here) együtt 120millió veszteséget termeltek(gyakoratilag a teljesen mert a NSN közel nullás), ezt is úgy hogy a device-nál felére csökkentették a marketing költséget. A telefonos részleg olyan mértékben zsugorodik, hogy köv. negyedévben már a NSN lesz a legnagyobb üzletág, persze elég könnyen veszteségbe csúszhat.
    Ugyebár a Devices-t tovább leépítik, így az még tovább fog zsugorodni...

    Arról nem is beszélve, hogy átlagosan 25% piacvesztése van régiónként, Kínában ami messze a legfontosabb lenne egyáltalán nem versenyképes és -44%. Egyedül a számukra legkisebb piacon az US-ben tudtak +10-et elérni a nagyon erős marketingnek köszönhetően.

    Az offline navi más WP-re fizetős, mint ahogy minden más platformon, csak a Lumiára van ingyen.
    Nem tudom mi neked a kellő szám, de ha a 24%-os piacvesztést nézem, akkor inkább "egyre kevesebben", a helytálló kijelentés.

    "Jo lenne az osszkepet nezni, nem csak kiragadni 1-1 szamot"
    Jó lenne kinyitni a szemedet és megnézni a jelentést, nem csak ész nélkül védeni valamit. Pont hogy te ragadsz ki 1 számot, csak éppen azt nem veszitek észre, hogy az olcsó készülékekből adnak el többet, amin szinte semmi haszon, ezért is esik az átlagos készülék ár. Szépen mutat az a kevéske 10milla Lumia is, csak éppen nem segíti a céget semennyire, mert túl sok sebből vérzik. Ha csak a Lumiák lennének, elég masszív veszteségeket látnál, a hozzáadott érték pénzt visz nem pedig hoz.

Új hozzászólás Aktív témák