Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ádám16

    addikt

    Ha a MyTariff előfizetési konstrukció értelmes áron lenne, elgondolkodnék a maradáson a szolgáltatónál.
    Így viszont esélytelen. Azt nem is említve, hogy kétoldalú szerződésmódosítást hajtottak végre 1-jétől, amiről 24-én értesítettek, és ha nem "igényelted" hívnod kellett őket.
    Nálam ez 500Ft-os emelést jelentett volna havonta pluszba az előfizetésem mellé. Ajánlgatta a MyTariff-ot az ügyfélszolgálat, ugyanennyi pénzért több, mint feleannyi adatforgalomért, kevesebb percért, rosszabb percdíjért.
    Az eddig oké is, nem igényeltem, de hányan lehettek azok, akik nem olvasták el azt az SMS-t, vagy bármi egyéb ok miatt nem jutott el hozzájuk az infó?

    Eddig sem voltam megelégedve a szolgáltatóval, -bár nem mintha bármelyik olyan korrekt lenne-, de az ilyenek miatt én biztos nem fogok telefont cserélni idő előtt, még ha megérné sem.

Új hozzászólás Aktív témák