Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
Ha a MyTariff előfizetési konstrukció értelmes áron lenne, elgondolkodnék a maradáson a szolgáltatónál.
Így viszont esélytelen. Azt nem is említve, hogy kétoldalú szerződésmódosítást hajtottak végre 1-jétől, amiről 24-én értesítettek, és ha nem "igényelted" hívnod kellett őket.
Nálam ez 500Ft-os emelést jelentett volna havonta pluszba az előfizetésem mellé. Ajánlgatta a MyTariff-ot az ügyfélszolgálat, ugyanennyi pénzért több, mint feleannyi adatforgalomért, kevesebb percért, rosszabb percdíjért.
Az eddig oké is, nem igényeltem, de hányan lehettek azok, akik nem olvasták el azt az SMS-t, vagy bármi egyéb ok miatt nem jutott el hozzájuk az infó?
Eddig sem voltam megelégedve a szolgáltatóval, -bár nem mintha bármelyik olyan korrekt lenne-, de az ilyenek miatt én biztos nem fogok telefont cserélni idő előtt, még ha megérné sem.