Új hozzászólás Aktív témák
-
n00n
őstag
Lehet én vagyok szkeptikus, de úgy érzem a Google kívül senkinek nincs meg a megfelelő infrastruktúrája, leginkább pedig a hálózata ahhoz, hogy ez sikeres és működőképes lehessen, és még náluk is rezeg a léc. Mondom ezt úgy, hogy pár év van már mögöttem Cloud üzemeltetésben és volt dolgom az összes nagy clouddal.
-
n00n
őstag
Köszi, volt lehetőségem mindhárom szolgáltatónál belülről körülnézni. Az MS, meg az AWS hálózata labdába se tud rúgni a Google mellett. Nincs olyan brutális hálózat kiépítve mint a Googlenél. Nekik ezt Youtube miatt már meg kellett lépni. Az MS-nek, AWS-nek nem. Félreértés ne essen, mindkettőnek fasza a hálózata, de itt a latency miatt más megvilágításból kell nézni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
n00n
őstag
Kicsit árnyaltan fogalmaztam, azt belátom, de próbáld ki melyik Cloudban milyen latencyt tudsz elérni. Segédkeztem egy saját infra Public Cloudra migrálásában pár hónapja, ahol nagyon minimális latency volt megengedett, mert automatizált folyamatok dolgoztak fel termékeket több warehouseban világ szerte, és ms-ek alatt kell döntést hozni. Csak a GCP-n tudták elérni ezt. A Googlenél két féle hálózatra lehet szervert rakni, a normálra, ami kb egy szinten van az AWS/Azure-éval, illetve egy prémiumra, amin a Youtube (meg egyéb G szolgálatatások) megy. Ég és föld a kettő. És még ennél se vagyok benne biztos, hogy minden játékra alkalmas lesz. Igazából ennek szólt az írásom, hogy multi játékoknál nagyon nagyon a latency fog dönteni. Ez a legnagyobb bottleneck szerintem.