Új hozzászólás Aktív témák

  • n00n

    őstag

    válasz djgeg #16 üzenetére

    Kicsit árnyaltan fogalmaztam, azt belátom, de próbáld ki melyik Cloudban milyen latencyt tudsz elérni. Segédkeztem egy saját infra Public Cloudra migrálásában pár hónapja, ahol nagyon minimális latency volt megengedett, mert automatizált folyamatok dolgoztak fel termékeket több warehouseban világ szerte, és ms-ek alatt kell döntést hozni. Csak a GCP-n tudták elérni ezt. A Googlenél két féle hálózatra lehet szervert rakni, a normálra, ami kb egy szinten van az AWS/Azure-éval, illetve egy prémiumra, amin a Youtube (meg egyéb G szolgálatatások) megy. Ég és föld a kettő. És még ennél se vagyok benne biztos, hogy minden játékra alkalmas lesz. Igazából ennek szólt az írásom, hogy multi játékoknál nagyon nagyon a latency fog dönteni. Ez a legnagyobb bottleneck szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák