Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Dodge94 #95 üzenetére

    Bocsi én a kazettás rádióban gondolkodtam, nem az autóban.

    A Bugatti esetében nem érdemes logikát keresni. A járművek összeszerelése a forgalmazóknál történik. A motort és karosszériát csavarokkal rögzítik egymáshoz. A csavaranyákat rögzítő villáskulcsot számítógép felügyeli. Jelez a dolgozónak, ha még nem elég a csavar meghúzása. Azt is jelzi, ha túlhúzta a csavart a munkás. Ilyenkor kihajtják az anyát és kidobják a szemétbe. Az anya meghatározott keménységű acélból készül, hogy ne károsítsa a fixen rögzített csavarszárat túlhúzás esetén. Nagyjából 20 euró csavaronként a veszteség, ha ki kell dobni. Szabályozhatná a számítógép is a nyomatékot, de az túl egyszerű lenne.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák