Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz ElEvEn11 #12 üzenetére

    Az alaphelyzet az, hogy a júzer/fogyasztó hülye. (máskülönben nem lenne fogyasztói társadalom). A piackutató feladata, hogy felmérje, mennyire "súlyos a helyzet" a fejekben, a marketingesé pedig az, hogy ezt elmélyítse és megágyazzon a jövőbeni felesleges fogyasztásnak, miközben pörögnek a színes papírdarabok az igazgatótanácsnál. Szval tényleg két különböző dolgozóról beszélünk, mást csinálnak ugyanabban a gépezetben. Amibe mi is bele vagyunk kényszerítve többé-kevésbbé: pl hiába akarnék én környezettudatos módon megelégedni a 10évvel ezelőtti okostelómmal, a hibátlan hardver nem bír el egy hirdetésekkel és mindenféle csilivili szirszarral telepakolt weboldallal - illetve a gyártó tett róla, hogy a biztonsági frissítések mellé csomagoljon egy kis "szeretetcsomagot", aminek köszönhetően pl hibázik/lassú a GPS. Ergo ha csak pöttyre uazokat a funkciókat használod a telón, mint 10éve (net, cset, navigáció), rá vagy kényszerítve a régi vas kukázására és az új megvételére.

    [ Szerkesztve ]

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

Új hozzászólás Aktív témák