- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Microsoft Excel topic
- Mikrotik routerek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Igen, nagyobbak a csapatok. De több is az induló. Az esélytelenek aránya ugyanolyan. Csak akkor fordulhat elő, hogy kiscsapatos nyer, ha a nagyok mind bénáznak, balesetet szenvednek, vagy épp szerencsésen jön ki a sárga. De véletlenül sem azért, mert az autók egyformák.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
mzso
veterán
válasz macilaci78 #10 üzenetére
Csak ilyen <100000-es nagyságrendű nézettséget hozó nyelveket garantáltan le fogják sz@rni. Erősen valószínűtlen, hogy ennél több online magyar néző legyen.
-
simonzé
addikt
Ezért jó hogy a vén ördögöt végre kipicsázták az F1-ből. Ez az építsünk ki egy-egy nagy sztárt, meg legyen még pár háttérénekes valahol, ez mind Ecclestone-nak köszönhető. Lásd: Senna éra, Häkkinen éra, Schumacher éra, Vettel éra, Hamilton éra. Majd a Liberty rendet vág, és sokesélyessé teszi megint a versenyeket.
Egyébként én hajlandó lennék fizetni, ha a közvetítésben végre nem az lenne fontos, hogy Horner/Luda/tökömetérdekelkicsoda hogy nézi a kijelzőt, miközben események vannak a pályán. Ritka pillanat ez ebben a sanyarú F1-ben, ne pazaroljuk már fejükből kinéző emberekre... Friss példa: Austin - Utolsó kör, Verstappen gyilkolja Raikkönent. Mit mutat a hülyefxsz teljes képernyőn? Befut Hamilton, Oké. Lauda örül. Toto örül. Emberek néznek monitorokat, és veregetik egymás hátát. Eközben Verstappen KIBxxxxxxTUL gyilkolja Raikkönent!!! De nem látjuk, mert azok az emberek épp örülnek. Hát mit csinálnának, ha egyszer nyert Hamilton? Legalább pici méretben miért nem láthatjuk a csatát, ami végre nem dögunalom?
Javaslom, vessék be azt az extrém futurisztikus, már-már földönkívüli megoldást, hogy ezt az embert egy kis képen teszik be a kép sarkába. Így akit a verseny érdekel, az nézi a képernyő 80%-át, a csapatvezető kedvesédesanyja meg a maradék 20%-ot. Mást ez nem érdekel!
De hogy erre még a Liberty sem gondol, az teljesen kiakaszt.Más: 1992-ben kezdtem követni a Nascar versenyeket a Screensporton (ami '95 körül beolvadt az Eurosportba), és ott már akkor volt elfordulni képes ActionCam az autókon. Az F1-be ez a csoda kb. 25 év késéssel érkezett meg. Ha az ilyenek itt is megjelennek végre, akkor itt a pénzem, vigyétek!
[ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
titán
válasz #27441408 #112 üzenetére
F1-be ezért nem teszik. A tömegek számára nem fogyasztható, a vasárnapi ebéd után a nagymamával nem kompatibilis, nem ilyet akar nézni. Én is szeretem, meg te is, de mi vagyunk a kisebbség. Majd ha lesz előfizus streaming változat, ahol én válthatok kamerát, akkor lesz F1-ben is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#27441408
törölt tag
Igen így értem...
de akkor is fura, engem nem zavar a rázkódás meg a minőség, mert teljesen más élmény szinte szem magasságból nézni ahogy a pilóta vezet. (ami tényleg zavaró ebbe, ha koszos lesz a kemera annyi a képnek)Egyébként nekem annyira érdektelen, hogy ma 1 b kategóriás Adam Sandler filmet nézek a mexikói verseny helyett, múltkor is szénné untam az amcsi versenyt.
Azt azért kiváncsian várom, hogy a liberty mint amerikai tulaj mit emel át az amerikai autó sportokból, mivel köztudott, hogy zuhan az F1 népszerűsége nem is kicsit, ha jól tudom, komoly statisztikai adatok bizonyítják. ergo valamit tenni kell.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz #27441408 #114 üzenetére
Emellett zuhan a nézettsége:
az NFL-nek
az NBA-nek
az NHL-nek
a NASCAR-nak
az Indy Carnak
stb.
Az F1 sem lóg ki. A gond, hogy a Z generáció (millennials) és az Y vége is az ostoba digitális játékok közvetítését ("esport" ) nézi. A hagyományos sportok nézőinek átlagéletkora emelkedik. Egyre inkább a hasonló korú vén f..zok, és a nagymamák néznek ilyesmit csak. Anyukámat (62) ki se lehet robbantani a sportközvetítések elől. Pedig 20 éve még alig nézte őket.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
mzso
veterán
válasz #27441408 #112 üzenetére
Egy jó ideje már csak a marketingből él.
Jut eszembe hátha vissza hozzák azt a Bernie féle high-tech variációt, hogy a ne is legyen fedélzeti kamerás felvétel csak azoknak akik fizetnek.
"Amúgy miért ne rászkódhatna, hisz a pilóta fején van..... nem ám a kocsin mint a nagy F1-be...."
Mert marha szar nézni? Esetleg az érzékenyebbek hányingert is kaphatnak...
Nem véletlenül nyomatnak már telefonokba is képstabilizátort. -
csabi63
senior tag
válasz #27441408 #116 üzenetére
Forgó, meg sisakkamerától nem lesz izgalmasabb a verseny. Se nem lesz érthetőbb, szerethetőbb. A közvetítés sem. Érdekes, ennyi. Aki halálra unja magát rajta, az azzal együtt is halálra unja magát rajta.
Nekem még eszembe nem jutott F1 helyett filmet nézni. Nem is alszom el rajta, de én elfogult vagyok. Nem X,Y, hanem az F1 iránt. Anno a '70-es évek közepén még fekete-fehérben néztem, akkor sok pálya teljesen be sem volt kamerázva. Az ember frászt kapott az idegtől, mi történik ott, amit nem lát. A riporter se tudta mi történik, velem együtt izgult, ha valaki nem ért körbe. Szóval fapados körítéssel is remekül lehetett élvezni.
Sajnos részben a szabályok, részben a technológia sokat elvett ebből. Először is régen garantáltan nem látta meg a célt a mezőny fele, harmada. Fő oka a rengeteg műszaki hiba volt, és nem válogatott. Körelőnnyel is ott volt a zizi, hogy elfüstöl az autó, és ezt a néző is érezte. A másik, hogy korábban ha valaki lement a pályáról, annak annyi volt. Falban találta magát, vagy sóderban. Akárhogy is, a versenyének vége lett. Most mindenki tép a pálya mellett, és akkora bukóterek vannak, hogy egy kamion is megfordulna rajta. Nincs kockázat olyan szempontból, hogy nem fog kiesni, ha elmér egy féktávot, vagy négy kerékkel elhagyja a pályát.
Túl ezen, az esélyeseket vattába csomagolva védik, zászlókkal törnek utat nekik. Régen nem álltak félre előlük, ami kockázatot rejtett magában, és kiszámíthatatlanná tette végig a versenyt. Ha valaki rossz helyen érte utol a csoszogókat, ráfaragott. 10 mp. előny is elolvadt seperc alatt.
Ezek hiányoznak nekem. Túl steril lett az F1, túl sok a szabály, ami elvesz az izgalomból. Ettől még olyan filmet nem rendeztek, ami miatt elpártolnék.
-
neilszab
őstag
válasz tibcsi0407 #5 üzenetére
Most is ki lehet választani, hogy milyen hanggal szeretnéd nézni a közvetítést, van eredeti hang is magyar kommentár nélkül.
Zárójelben jegyeznem meg, hogy pár perc után azért elég unalmas úgy...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Lacok
őstag
Ha be is vezetik a streaminget még sokáig párhuzamosan fog futni a hagyományos tv közvetítéssel.
"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
-
#40553216
törölt tag
Hát, valamivel érdekessé kell tenni ezt az évek óta versenynek nem nevezhető szart. A MotoGP fényévekkel előzi izgalomban ezt a posványt.
(#19) tibcsi0407
Mivel aversenyfutam eredményét egyáltalán nem befolyásolja, így teljesen mindegy. Ráadásul ha akár másnak, akár ugyanannak szurkolsz, mint ő(k), akkor a futam végén pluszban őket szidva vagy velük együtt örülve lehetsz boldog vagy anyázhatsz.(#25) atike
Lassan? Szoktál MotoGP-t nézni? Ott azért mindhárom kategóriában eléggé rendszeres, hogy a verseny végéig harc van az első 2-3-4 között.(#32) golya87
Bocs, de a WWE-nek mi köze van bármilyen versenyhez?(#42) .LnB
„Sőt még a magyar sajtóban sincs jelen a baseball, olvasni sem lehet róla.”
Bocs, de miért is lenne? Hány embert érdekelhet nálunk vagy akár Európában? A Wikipédia szerint 2012-ben volt 4 db első-, 5 másodosztályú és 6 serdülő korosztályú csapat. Az amerikai football (amiben alig rúgják a labdát, viszont sokat viszik és dobják ) jóval népszerűbb, mert látványosabb.(#48) J.C.G
Elszaporodása? Monaco 1929 óta versenyhelyszín, ezen kívül igazából Baku és Szingapúr tisztán városi pálya, azaz a 20-ból csak 3 ilyen van. Nem a városi jellege miatt szűk egy pálya, mert a Hungaroring is rohadt szűk, előzni 1-2 helyen lehet.(#77) anulu
Nem bántásiból, de kevés ostobább verseny van, mint az oválpályás Nascar.(#80) cucka
Ráadásul az előzés szinte csak szélárnyékból lehetséges. Rohadt gyorsan mennek fos autókkal, amivel már az izgalom, ha oda megy, ahová a sofőr szeretné.
„Michigan-alsón egy pickup truck platóján isszák a bud lightot a helyi parasztok.”
És milyen közel jársz.(#83) silver star
Ugye, az a híres Bill Gates-mondás az aláírásomban.(#115) schawo
Már az esportok olimpiára bevezetése is felmerült. -
mzso
veterán
válasz #27441408 #83 üzenetére
Elég vicces a mégunalmasabb Nascart reklámozni az F1 ellenében. A csúcskorában sem történik semmi a tömegbaleseteken kívül meg azon, hogy a belső vagy külső sávot választ egy pilóta ("előzés").
Valaki biztos élvezi a köridők nézegetését is meg a boxkiállások számolgatását mint Wéber. Néztem én már Nascar versenyt, az F1 csak beéri "izgalomban"."az inkább csak a speedway-eken lehet meg a superspeedway-eken"
És hány is van ami nem ilyeneken fut? A Watkins Glenn meg tán még egy másik.
-
#27441408
törölt tag
Te akkor tényleg nem bírod az izgalmakat.....
Van jópár nem speedway oválpálya is a naptárban. ITT ELŐZÉS VAN tudod mi az? egy versenyző megelőz 1 másikat! nem végig megyünk másfél órát libasorba.
Chrys_
Ha sok a baleset és ez miatt sok a sárga az is idegesítő tud lenni, én láttam már ilyen versenyt.... beletartozik a látnivaló, de nem ez teszi izgalmassá a NASCAR versenyeket, hanem az előzések és az, hogy 2 centire mennek 1 mástól kb 300 km/h -val....[ Szerkesztve ]
-
#27441408
törölt tag
Talladega azt hiszem a leg gyorsabb pálya ott régen szó szerint fékezés nélkül mentek ha jól tudom még a kanyarba is talán már korlátozni kell a pályán a kocsik teljesítményét vagy mi, hogy mérsékeljék a sebességet,daytona a másik superspeedway.
mzso indycar se rossz de ott kevesebb a verseny mint az F1-be..... nem értem miért, de ott már vége az idénynek asszem 17 verseny v olt.
[ Szerkesztve ]
-
Necroman_Mk2
őstag
Mivel több más sportágban már sikerrel alkalmazzák, ezért nem leenne meglepő a F1-ba való bevezetés sem. Főleg, hogy van itt egy igen széles, több millióra rúgó rajongótábor, akikre azért lehet alapozni egy ilyen technikai sportágat.
Szerintem egy ilyen online stream, akár szabadon választott kamera nézettel sem veszélyeztetné a lineáris tévé közvetítéseket. Hiába a lehetőség, a legtöbb ember nem fog ide-oda kattintgatni a különféle képek között, amikor egy begyakorolt, profi stáb ezt gyorsabban és ügyesebben meg tudja helyette csinálni. (Kb. mint a saját zenék hallgatása vs. rádió.)
A kocsira szerelt VR kamerák meg elsőre jó ötletnek tűnnek, hogy onnan nézhetjük a pilóták száguldozását meg az előzéseket. De abban is biztos vagyok, hogy egy baleset esetén jó páran szívrohamot kapnának - akár szó szerint is. Nem, nem poénkodom!A HALO meg majd meglátjuk, mennyire lesz funkcionális, de az esztétika dolog meg egyénfüggő. Most elképzeltem, hogy mi lehetett az első reakció az elülső szárny bevezetésekor
(#133) NandoXXL Egyetértek, bár ott meg nincsenek előzések, max a ponttáblán
[ Szerkesztve ]
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Asztrofotózás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eFootball
- Napelem
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen